محمدی: فعالان در مسیر احیای امر به معروف و نهی از منکر در مسیر نهضت عاشورایی هستند

دبیر ستاد احیاء امر به معروف اسلام آباد غرب گفت: کسانی که در راستای احیای این فریضه مسلم الهی گام برمی دارند قطع به یقین در مسیر نهضت عاشورایی هستند و موجبات رضایت خاطر حضرات معصومین(ع) به خصوص قلب نازنین حضرت ولی عصر (عج) را فراهم می کنند.

به گزارش خبرآنلاین، دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان اسلام آباد غرب در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن هفته احیای امربه معروف و نهی از منکر گفت: اهمیت فریضتین امر به معروف و نهی از منکر تا آنجایی است که در احادیث و روایات معتبر اصلاح جامعه به اجرای آنان بستگی دارد.

افشار محمدی بیان کرد: اگر در جامعه ای امر به معروف ترویج یابد، خود به خود منکرات در آن جامعه به حاشیه رانده می شوند.

وی افزود: در جامعه اسلامی افراد نمی توانند نسبت به سرنوشت دیگران بی اعتنا باشند، لذا از روی «دلسوزی» و نه «طمع» و یا «کینه» برای نجات آنها از ضلالت به پا می خیزند و به اصطلاح امر به معروف و نهی از منکر می نمایند.

محمدی تصریح کرد: کسانی که در راستای احیای این فریضه مسلم الهی گام برمی دارند قطع به یقین در مسیر نهضت عاشورایی هستند و موجبات رضایت خاطر حضرات معصومین(ع) به خصوص قلب نازنین حضرت ولی عصر (عج) را فراهم می کنند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اسلام آباد غرب با اشاره به لزوم همگانی کردن این فریضه الهی گفت: در هفته امر به معروف و نهی از منکر برنامه های متنوعی برگزار می شود.

وی برگزاری یادواره حضرت قاسم(ع)، یادواره حضرت علی اکبر(ع)، یادواره حضرت رقیه(س) و تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر را از برنامه های این هفته در سطح شهرستان عنوان کرد.

محمدی انجام مانور تذکر لسانی را از اهم برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر عنوان و گفت: امیدواریم بتوانیم با اجرای چنین برنامه هایی در راستای احیای این فریضه مهم الهی در جامعه گام برداریم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =