محمد بحرانی هنرمند محبوب برنامه «خندوانه» به دعوت جانبازان شیمیایی موزه صلح تهران ، بازدید چهار ساعته‌ای از این موزه واقع در پارک‌شهر تهران داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صداپیشه «جناب‌خان» در این بازدید ضمن آگاهی بیشتر از سیر بکارگیری جنگ افزارهای شیمیایی در جنگ‌های مختلف ( از جمله جنگ تحمیلی صدام برعلیه ایران ) با فعالیت‌های صلح طلبانه این جانبازان نیزبیشتر اشنا شد. درانتهای این دیدار هم محمد بحرانی و هم جناب خان پیام‌هایی را برای دعوت مردم ایران به بازدید از این موزه و شرکت در کمپین فاجعه منا ارسال کردند. که بشرح زیر می باشد.( متن پیام جناب خان بصورت صوتی است .)

 

 

 

 

 

 

محمد بحرانی


متن پیام محمد بحرانی ( صدا پیشه جناب خان )

سلام
نمیدونم ولی اميدوارم ادبياتي كه الان صحبت مي كنم اصلا خشک و بی روح نباشه ، ميخوام از ته ته دل امروز باهاتون صحبت كنم
الان موزه ي صلح بودم ، موزه ي صلح تهران ، كه راستش قبلش خيلي نميشناختمش ، با ادم هاي عجيبي اونجا اشنا شدم . ادم هايي كه انگار هزار بار مرگ رو تجربه كرده بودن و با سربلندي ازش برگشته بودن و با چنان اشتياقي اون ادم هاي جنك راجع به صلح با من حرف زدن كه نميدونم چي بگم الان هم از خودم شرمنده ام و هم كلي خوشحال ، كه امروز اونها رو ديدم . ... كمپيني هم در موزه ي صلح تشكيل شده كه حتما راجع بهش شنيديد ، كمپيني راجع به يك اعتراض مدني ، يك اعتراض مردمي ، يه اعتراض اجتماعي به فاجعه اي كه در منا براي هموطنان ما و بقیه مردم جهان اتفاق افتاده ، ادم هايي از خانواده هاي من ، از خانواده ي شما كه بدون هيچ گناهي بخاطر بي مبالاتي و بي مسئوليتي در جايي كه براي عبادت رفته بودند كشته شدند ، در جايي كه اصلا مستحق اينهمه خشونت نبودند . اين كمپين تشكيل شده براي اينكه همه ي ما به عنوان هموطنان و هم خانواده هاي اونها با هم اعتراض مون رو، صداي اعتراضمون رو به جامعه ي بين المللي برسونيم ، به نظر من وظيفه ي تك تك ماست با هر عقيده ي سياسي و اجتماعي كه داريم بريم و در اين كمپين ثبت نام كنيم، بريم اونجا اسم و فاميلمون رو بديم و اون كمپين روتاييد كنيم .
فكر مي كنم حدود نهصد هزار نفر اون رو امضا كردند بايد به يك مليون نفر برسه كه به صورت يك سند رسمي در سازمان ملل صداي اين اعتراض ما ثبت بشه و از طرف ديگه به همه ي كساني كه به صورت مستقيم داغديده شدن در اين جريان بگيم كه ما هم جزئی از خانواده هاي شما هستيم ودرتمام اين لحظات سخت ما هم با شماييم پس حتما بريد در سايت www.tpm.ir و اين كمپين رو امضا كنيد.
محمد بحراني
دست بوس تمام ملت ايران

محمد بحرانی

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    90 2
    قربااااااانت موزه برییییییییی بوس بوس
    • بی نام A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
      4 2
      این یه نفر آیا چرا رای منفی داده؟از چی ناراضی بوده آیا؟شاید با آقای بی نام مشكل شخصی داشته از قبل:
  • ستاره RO ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    8 0
    اخهههههههههههههههه..