۰ نفر
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
باران از امروز دوباره شروع می شود

ایسنا نوشت: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی از غرب کشور خبر داد.

احد وظیفه گفت:بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، امروز با ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور، در برخی نقاط غرب و شمال غرب ابرناکی، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می شود.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه علاوه بر مناطق فوق، شاهد گسترش فعالیت این سامانه در نواحی مرکزی، سواحل غربی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی نیز خواهیم بود.روز پنج‌شنبه این سامانه بارشی ضمن تقویت در نیمه غربی کشور فعال خواهد بود که به موجب آن ابرناکی، رگبار و رعدوبرق، وزش باد، درنواحی مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود:امروز در اغلب مناطق کشور افزایش نسبی دما و طی روزهای پایانی هفته کاهش نسبی دما در نیمه غربی و شمال شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی سه روز آینده در پاره ای نقاط استان کرمان شاهد رشد ابر، وزش باد و بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق خواهیم بود.

وظیفه در ادامه درمورد هوای پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد: تهران در روز چهارشنبه، نیمه ابری با غبار صبح‌گاهی،به تدریج ابری و بارش پراکنده،گاهی رعد و برق و باد و گرد و غبار با بیشینه و کمینه 25 و14 درجه سانتی گراد است؛ در روز پنجشنبه نیز ابری در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق،در بعضی ساعات وزش باد شدید با احتمال تگرگ و در ارتفاعات بارش برف است و بیشینه و کمینه دمای هوا 22 و 12درجه سانتی گراد خواهد بود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =