مطابق سه شنبه های هر هفته، صبح امروز نیز معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج میزبان تعدادی از شهروندان متقاضی دیدار با وی بود.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، شهروندان شهرستان کرج که تقاضای ملاقات با فرماندار را داشته اند، صبح امروز در دیدارهای چهره به چهره با فرماندار شهرستان خود صحبت کردند و مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.
ایرانی، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج نیز در ین دیدارها به مشکلات تک تک مراجعه کنندگان گوش فرا داده و برای حل این مشکلات دستوراتی را صادر نمود.

فرماندار کرج، در برخی موارد نیز با تماس های تلفنی و پی گیری های شخصی خود ، برای رفع دغدغه ها و مشکلات شهروندان اقدام نمود.

ایرانی، در حاشیه این دیدارها به فرامین مولای متقیان به مالک اشتر، در خصوص « دوست داشتن مردم از صمیم قلب» و « محبت و مدارا» با آنان اشاره کرده و گفت: حضرت علی (ع) تلاش برای جلب رضایت مردم را از اهم وظایف مسئولین در حکومت اسلامی دانسته اند و به مالک اشتر امر فرموده اند: کارى که از میان همه کارها باید بیشتر دوست داشته باشى اعتدال در راه حق و همگانى کردن عدالت و تلاش براى جلب رضایت مردم است.
وی افزود:این دستور می بایست سرلوحه عمل تمامی مسئولین در حکومت اسلامی قرار گیرد و ما به عنوان شیعیان علی بی ابیطالب (ع) وظیفه داریم تا با پیروی از فرامین آن حضرت، ارزش ها و اعتقادات متعالی نظام اسلامی را در جامعه گسترش دهیم.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =