مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: امسال ماهانه سه هزار میلیارد تومان درقالب مستمری از سوی این سازمان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی؛ محمد تقی نوربخش روز پنجشنبه در جلسه مشترک نمایندگان کارفرمایان، کارگران، تعاونگران و سمن های فعال در حوزه رفاه و تامین اجتماعی زنجان افزود: مهمترین تولید سازمان تامین اجتماعی ایجاد امنیت اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید گام های بلندی در زمینه درمان برداشته شده است اظهارکرد: در دولت های نهم و دهم و طی هشت سال میزان مستمری 40 درصد افزایش یافت در حالی که میزان مستمری در دولت یازدهم 65 درصد افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: 50 درصد مستمری بگیران حداقل بگیر هستند.

نوربخش به برنامه ریزی های دولت تدبیر و امید در زمینه درمان به عنوان راهبردهای اصلی دولت اشاره و اضافه کرد: میزان پرداخت هزینه درمان از جیب مردم به چهار تا شش درصد در بخش دولتی رسیده است.

وی یادآورشد: امسال به صورت ماهانه سه هزار میلیارد تومان در قالب مستمری و هزار میلیارد تومان در بخش درمان از سوی این سازمان پرداخت شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: به رغم مشکلات موجود با اتخاذ تدابیر لازم شرایط به نسبت متعادلی ایجاد شده که این امر به واسطه درک عمیق کارفرمایان به عنوان اصلی ترین تامین کنندگان منابع سازمان محقق شده است.

نوربخش مطالبات قطعی سازمان تامین اجتماعی را هشت هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

وی گفت: از شش هزار شغل شناخته و ثبت شده در کشور 18 درصد شامل یک هزار و 200 شغل سخت و زیان آور است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تلاش بر پیگیری قانونمدار، برنامه محوری، پاکدستی و پاسخگویی به عنوان راهبردهای اصلی این سازمان است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    105 1
    صدقه که نمیدید. سی سال حق بیمه گرفتید، وظیفتونه که بدید.
  • بی نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    78 0
    پول خودشونه البته بعد از کلی بریز بپاش یه خرده از پول خودشون رو بهشون بر میگردونی
  • بی نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    3 45
    آره بازنشسته هاشون دوبرابر بازنشسته های بهداشت درمان حقوق میگیرن دلیلش هم معلوم نیست........ همه یه درس خوندن و یه کار انجام دادن ولی دلیل این که حقوق اونا دوبرابره علوم پزشکیه معلوم نیست......
    • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
      20 0
      اگر منظور کارمندان خود سازمان است درست است ولی اگر منظور بیمه شدگان شخصی است حقوقشان بسیار ناچیز است
    • فرشید A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
      19 2
      بی نام محترم سی سال ، چندین برابر کارمندان بیمه و مالیات دادیم ... حال باید حقوقمون یکی باشه؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
      6 0
      والا از ما هم همونقدر حق بیمه کم میشه که از تامین اجتماعی کم میشه ولی حقوق پرستارای تامین رو با علوم پزشکی مقایسه کنین تا ببینین چقدر در حق علوم پزشکی اجحاف میشه....
    • بی نام RO ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
      15 0
      مالکان اصلی تامین اجتماعی کارگران بیمه شدکان وبازنشستگان هستند شما دخالت نکنید
  • منوچهر قربان نژاد IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    14 0
    در فرمایشات مدیر عامل محترم تامین اجتماعی حرفی از یارانه 75 میلیونی نبود . چرا تفسیر بی ربطی می کنید که با اعصاب با زنشسته ها بازی کنید . خجالت هم چیز خوبی است.
  • ۲۵ سال حق بیمه داده A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    11 0
    خوب کاری نداره که؟ مثل حذف اضافه کار از حق بیمه و حقوق بازنشستگی یه قانون بذارید پول خلق الله رو بالا بکشید بدهید به مدیرانتون. هم ثواب می کنید هم مانع اتلاف سرمایه های بیت المال شوید؟؟؟؟ مگر قانون نگذاشته اید برای انتقال حق بیمه سالیان گذشته از صندقی به صندوق دیگر باید معادل آخرین حقوق و آخرین حق بیمه ، بیمه گذار پرداخت اضافه داشته باشد، اگر کمی وجدان و انصاف داشتید ؟ بر اساس همان قانون، معادل آخرین حق بیمه پرداختی ناشی از لحاظ اضافه کار و حق محرومیت از مطب کارگران و کارمندان؛ مجوع اضافه برداشت های سالیان گذشته را به بیمه گذار ان بر گردانید... امام حسین برای مبارزه با ظلم و اجرای عدالت به شهادت رسید ،اگر شما واقعا عزادار و شیعه و شهید کربلایید ،در برابر این حق خوری و ستم سکوت نکنید.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    3 3
    میخوای اونم ببخشیم راحت بشید ار یارانه انصراف دادیم ولمون کنید
  • بی نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    11 0
    متاسفانه اکثر مسئولین ما فکر میکنند مردم رعیت آنها هستند و به مردم دارند از جیب خودشان جقوق پرداخت می کنند این همه بیت المالی که در زمان دولت احمدی نژاد اختلاس شد آن همه پول نفتی که بشکه ای 100 دلار به بالا فروش میرفت در زمان احمدی نژاد کدامش به مردم رسید؟جالا من و امثال بنده با این همه گرانی و اجاره خانه با حداقل حقوق بازنشستگی داریم جون میکنیم و گذر عمر می کنیم نه زندگی آنوقت منت هم سرمان میگذارند البته از دولت یازدهم گله ای ندارم چون زمان این دولت نفت به نصف قیمت تقلیل یافت و تحریمها که احمدی نژاد کاغذپاره میخواند پدر مردم را درآورد خدا از هر کس که به حق الناس ظلم میکند نمیگذرد .