قیر رایگان جهت ترمیم آسفالت معابر،به شهر پلدختر اختصاص یافت

عضو شورای اسلامی شهر پلدختر گفت: استاندار لرستان ، جهت ترمیم آسفالت معابر شهر پلدختر ، قیر رایگان اختصاص داد

به گزارش خبرنگارخبرآنلاین درپلدختر ، ماندانا آکسونیان روز پنج شنبه در دیدار اعضای شورای شهر پلدختر با استاندار لرستان اظهار داشت : استاندار لرستان به مطالبه مردم پلدختر،پاسخ مثبت داد و با این که قیر رایگان تنها به شهرهای زیر 20 هزار نفر تعلق می گرفت اما وی قیررا به شهر پلدختر نیز اختصاص داد .
وی افزود: در سال جاری سهم شهرداری پلدختر از مالیات بر ارزش افزوده نسبت به سایرشهرداری های استان بسیار ناچیز بود که در این جلسه ، توزیع عادلانه مالیات ارزش افزوده در استان از استاندار درخواست شد .
عضو شورای اسلامی شهر پلدختر به پارک بانوان شهر پلدختر اشاره و بیان کرد: مبلغ دو میلیارد ریال جهت تکمیل و اجرای فاز دوم بوستان بانوان شهر پلدختر از استاندار لرستان مطالبه شد .
وی عنوان کرد : در این دیدار مشکلات مربوط به خشکسالی و بحران کم آبی که در بهار و تابستان گذشته در شهرستان پلدختر پیش آمد مطرح شد .
آکسونیان گفت: در این رابطه ،خواستار پرداخت کمک های مالی به کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی شدیم تا خسارت آنان جبران شود .
به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از پلدختر ، در این جلسه ، مدیریت کلان استانی جهت مدیریت بحران آب ، احداث سد مخزنی جهت کنترل سیلاب در زمستان و تامین منابع آبی در تابستان از دیگر مطالبات و مسایل مطرح شده بود .
در این دیدار از استاندار لرستان درخواست شد جهت رفع مشکل تامین وثیقه سنگین برای کشاورزان در رابطه با تسهیلات بانکی تدابیری اندیشیده شود

اسما اسماعیل پور

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =