همزمان با سالروز شهادت سید و سالار شهیدان،نماز ظهر عاشورا به یاد آخرین نماز امام حسین (ع) در صحرای کربلا، با حضور مردم در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری روز شنبه اقامه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، مردم چهارمحال وبختیاری پس از عزاداری عاشورای حسینی در ظهر عاشورا در حسینیه ها، تکایا، مصلاها و خیابانها به اقامه نماز ظهر عاشورا پرداختند.
ائمه نماز ظهر عاشورا در سراسر چهارمحال وبختیاری با بیان فرازهایی از اهداف قیام عاشورا، برپایی و اقامه نماز ظهر عاشورا مهمترین درس نهضت حسینی در قیام عاشور عنوان کردند.
آنان یادآور شدند:ایثارگری و شهادت، مقاومت و پایداری، عشق به خدا و عبودیت حق، اجرای احکام الهی و امر به معروف و نهی از منکر، زنده نگهداشتن ارزشهای الهی و جلوگیری از انحراف اسلام از درسهای مهم قیام عاشورای حسینی می باشد.
نماز ظهر عاشورا در شهرکرد با حضور هیات های عزاداری و مردم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر به امامت نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اقامه شد.
گفتنی است ،نماز ظهر عاشورا علاوه بر شهرکرد در شهرستان های فارسان، بروجن،لردگان، اردل، کیار، کوهرنگ ، بن و سامان با حضور خیل عزاداران حسینی نیز اقامه شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =