استاندار چهارمحال وبختیاری گفت :بایستی با بهره مندی از مشارکت دانش آموزان در مدیریت مدارس، نسبت به تربیت نیروی انسانی ماهر و مدیران آینده کشور اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، "قاسم سلیمانی دشتکی" در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بایستی با بهره مندی از مشارکت دانش آموزان در مدیریت مدارس، نسبت به تربیت نیروی انسانی ماهر و مدیران آینده کشور اقدام کنیم.

وی تأکید کرد: تجربه شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور موفق بوده و استفاده از توان دانش آموزان در قالب شوراهای دانش آموزی نیز از اهمیت ویژه ای در ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش برخوردار است.

سلیمانی دشتکی افزود: بها دادن به شوراهای دانش آموزی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس، قدرت تصمیم گیری و ارتقای توان اجرایی دانش آموزان می شود.

وی به اهمیت جلب مشارکت خانواده ها برای برگزاری اردوهای راهیان نور اشاره و تصریح کرد: در این صورت، میزان انگیزه، علاقه و بهره مندی دانش آموزان از این سفرهای معنوی افزایش می یابد.

وی با اشاره به میزان مشارکت های مردمی در اداره امور مدارس گفت: در این بخش باید مدیریت شود تا دولت نیز برابر پولی که خانواده ها می دهند، در همان مدارس مورد نظرشان و محل تحصیل فرزندانشان پرداخت و هزینه کند.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: کمک ها و مشارکت های خانواده ها باید در زمینه توسعه کمی و کیفی آموزشی و پرورشی و در راستای تجهیز مدارس به وسایل مورد نیاز هوشمندسازی هزینه شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =