ایسنا نوشت: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: داد و فریادهای نیمکت ذوب آهن تاثیری در عملکرد داور بازی نداشت.

 یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با تراکتورسازی گفت: رد و بدل شدن 8 گل در یک بازی نشان دهنده کیفیت بالای آن و تماشاگرپسند بودن آن است.

او گفت:  بازی را بسیار خوب شروع کردیم ولی روی غافلگیری گل دریافت کردیم و در ادامه باز هم فشار خوبی روی تراکتور آوردیم و به گل هم رسیدیم. اما باز همه بی‌تجربگی و بی‌دقتی بازیکنانم باعث شد در دقیقه آخر نیمه اول تراکتور به گل دوم دست یابد.

گل‌محمدی با بیان اینکه از جو احساسی رختکن برای جبران مافات استفاده کردیم گفت: نیمه دوم علی‌رغم بازی خوبی که انجام دادیم، در ضد حملات گل خوردیم و با این حال تعویض‌های ریسک‌پذیری انجام دادم و خوشبختانه توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

او با اعلام اینکه تعویض‌هایم جواب داد گفت: تراکتور هم برای کنترل بازی چندین تعویض انجام داد ولی فکر کنم کادر فنی تراکتور به آن اهدافی که در تعویض‌هایشان پیش‌بینی کرده بودند نرسیدند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درخصوص عصبانیت شدیدش در نیمه نخست بازی گفت: داور در چندین صحنه علیه تیم ما سوت زد و من به خاطر همین خیلی عصبانی بودم و همچنین بی‌دقتی بازیکنانم هم در عصبانیتم نقش داشت.

 در انتهای نشست خبری یحیی گل‌محمدی با یک خبرنگار تبریزی درگیری لفظی پیدا کرد که با دخالت روابط عمومی هیات فوتبال و مدیر رسانه‌ای ذوب آهن غائله ختم به خیر شد.

 تونی اولیویرا در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن گفت: به خاطر این تساوی خیلی ناراحتم و دلیل آن این است که بهترین بازی بازیکنانم در این فصل بود و موقعیت‌های خوبی داشتند ولی در 10 دقیقه آخر نتیجه بازی را با تساوی عوض کردیم.

او گفت: داخل سناریویی که اتفاق افتاده می‌توانم بگویم که باشگاه حرفه‌ای کار نکرد. تیم ما 80 دقیقه حرکات خوبی در زمین انجام داد. به هر حال این بازی هر چه که بود تمام شده و باید به فکر بازی های آینده باشیم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: تیم امروز همان تیم دو ماه قبل نیست و تغییرات زیادی در آن ایجاد شده،‌در فوتبال نمی شود در یک لحظه همه چیز را تغییر داد. من تاکنون هیچ مربی را ندیدم که همه بازی‌هایش را ببرد.

وی درباره علت تعویض بختیار رحمانی گفت:‌ من در آن لحظه تصمیم داشتم روح تازه‌ای وارد تیم کنم و این بازیکن خسته شده بود به همین دلیل بایرامی را به جای او آوردم.

اولیویرا گفت: امروز روز سختی برای من بود و می‌توانم بگویم این فوتبال دیوانه است. هیچ وقت فکرش را نمی‌کردم در 10 دقیقه چنین اتفاقی بیفتد و باید حواسمان به آینده باشد.

سرمربی تراکتورسازی گفت: ما پیش از خوردن گل تساوی بازی خوبی را به نمایش گذاشته بودیم و از نوع بازی بازیکنانم خوشحال بودم و وقتی گل تساوی را خوردیم انگار تیری به قلب من فرورفت.

او گفت: امروز خاطره خوبی برای فوتبال دوستان از دیدن این بازی ثبت شد ولی برای هواداران‌مان تحمل این نتیجه بسیار سخت است. ذوب آهن به خوبی از اشتباهات ما استفاده کرد.

اولیویرا گفت: ذوب آهن تیم خطرناکی در بازی های خارج از خانه است و ما در این مسابقه روی تاکتیک حریف گل نخوردیم. ذوب آهن اسکلت فصل قبل خودش را حفظ کرده ولی در تیم ما تنها دو سه بازیکن از فصل قبل باقی مانده است.

او گفت: من فکر می‌کردم امروز یک قدم جلو بیفتیم ولی متاسفانه یک گام به عقب برگشتیم و دو هفته بعد بار دیگر لیگ تمام می‌شود و همه این عوامل دلیل افت‌مان است.

256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =