بازدید رئیس دادگستری شهرستان فردیس از ندامتگاه مرکزی کرج

رئیس دادگستری شهرستان فردیس از ندامتگاه مرکزی کرج بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از دادگستری کل استان البرز،مقصود عبدی از ندامتگاه مرکزی کرج دیدار کرد. وی در این بازدید اظهار داشت: فعالیت در زندان‌ها به دلیل اشتغال در محیط بسته ،یکی از سخت‌رین کارهاست که کار اصلاح و تربیت و تغییر رفتار هم در دستور است.
وی افزود: باید اصلاح از بینش‌ها شروع شود و نه از ظاهر و پوسته؛ بدون توجه به بینش و بصیرت، فرد به کمال نخواهد رسید و از سوی دیگر اصلاح امر تدریجی و زمان‌بر است و دفعتاً انجام پذیر نیست و این کار نیاز به صبر و حوصله و بزرگواری دارد.
رئیس دادگستری شهرستان فردیس تصریح کرد: اصلاح باید در کنار تعزیر و تأدیب باشد و اگر به این مهم توجه نشود اقدامات قضایی و امنیتی که در جهت دستگیری و صدور حکم زندانی انجام پذیرفته بی‌‌تأثیر خواهد بود و ترکیب اصلاح، تعزیر و تأدیب زندانیان کار بسیار ظریف و هنرمندانه‌ای است که پرسنل زندان‌ها از این هنر بهره برده‌اند .
این مقام قضایی اظهار داشت: در بازدید امروز ما شاهد اقدامات خوبی در همه زمینه‌های تامینی و تربیتی بوده‌ایم و توانسته‌ایم با متهمین و محکومین حوزه قضایی خود گفت‌وگو کنیم و مشکلات آنان را با حضور قضات و دادیاران حاضر بررسی کنیم.
عبدی در ادامه با اشاره به لزوم حضور تمام قضات در ندامتگاه‌ها اظهار داشت: بازدید قضات و کارآموزان قضایی از زندان‌ها می‌تواند به عنوان یک کارگاه آموزشی بسیار مفید باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =