پاسخ روابط عمومی دانشکده پزشکی ایرانشهر:بیماری گرو نگرفتیم/وارونه نشان دادن حقایق جای شکایت  دارد

مدیرکل روابط عمومی دانشکده پزشکی ایرانشهر در مورد اعتراض به جا به جایی ها و گرو نگه داشتن بیماران توضیحاتی داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین، یکی از کاربران در بخش مشکلات مردم در مورد مشکلات دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر نوشته است: " تعدادی از بهیاران دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در اعتراض به عملکرد بسیار ضعیف درمانی و مراقبتی از سوی مسئولین دانشکده به مناطق دور تبعید شده اند. مشکلات بسیاری از حمله گرو نگه داشتن مریض بعلت عدم توان مالی پرداخت تا تغذیه بیماران برخلاف دستور پزشک مثه دادن لوبیا و عدس بجای غذاهای دستوری پزشک و... وجود داشته و دارد. خواهشمندم پیگیری نمایید. تعدادی عکس رو برای ایمیل جامعه میفرستم. خواهشمندم پیگیری نمایید این دانشکده عملکرد بسیار ضعیفی دارد و هیچکس پاسخگو نیست."


در این باره محمد ادریس ارباب مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به خبرنگار خبرآنلاین گفت: این مطالب کذب است و واقعیت ندارد و بیماری در بیمارستان گرو گرفته نشده است.


او با اشاره به اینکه مشکلات عدم تسویه حساب برای برخی از افراد در همه بیمارستان ها وجود دارد ادامه داد: بخش مددکاری دانشکده به بیمارانی که مشکل مالی دارند کمک می کند و چون بیمه سرتختی توسط بیمه سلامت مدت‌هاست که دیگر ارائه نمی شود به‌جای آن طرح بیمه رایگان افراد که در این دولت اجرا شد را انجام می دهد.


ارباب ادامه داد: اگر بهیاران دانشکده جا به جا شدند به خاطر عدم توانایی آنان در ارائه خدمت مناسب به بیماران و تخلفات مکرر بوده و اصلا در اعتراض به ضعف درمانی و مراقبتی مسئولان دانشکده نبوده است.


او با اشاره به اینکه این دانشکده دوسال است که مستقل شده گفت: متاسفانه برخی به دنبال جو سازی هستند تا خدمات مسئولان را زیر سوال ببرند و این جای تعجب دارد.


ارباب در مورد رعایت نکردن دستورات تغذیه ای پزشکان در مورد بیماران گفت: تنها بیماران دیابتی و قلبی رژیم غذایی دارند که در مورد آنها کاملا مسائل تغذیه ای رعایت می شود و این موضوع کاملا تحت کنترل است.


مدیر روابط عمومی دانشکده پزشکی تاکید کرد: ارائه انتشار گزارش کذب علیه دانشکده، تشویش اذهان عمومی، جعل سند دولتی، ایجاد اغتشاش در مراکز دولتی و وارونه نشان دادن حقایق، تنها عناوینی هستند که می‌توان به اقدامات این دوستان نام نهاد و البته که دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر حق پیگیری قضایی را برای خود محفوظ نگه می‌دارد.

 

45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م7مد A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    2 0
    امیدوارم پیگیری های بیشتر انجان شه تا سرانجام این تکذیب کنندگان مشخص بشه