اختصاص 550میلیون تومان  به استخر پلدختر

فرماندار پلدختر گفت: امسال پنج میلیارد و 500 میلیون ریال به پروژه استخر شنای پلدختر اختصاص یافته است

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر، نورالدین درمنان در جریان بازدید از پروژه استخر شنای پلدخترافزود: این پروژه از پیشرفت فیزیکی و با کیفیتی خوبی به پیش می رود و پیمانکار پروژه نیز به نحو مطلوبی در حال اجرای آن است .
وی گفت: پروژه استخر شنای پلدختر به مبلغ 12 میلیارد ریال نیاز دارد که در صورت اختصاص امسال به بهره برداری می
رسد .
وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکمیل پروژه استخر شنای پلدختر مردم به ویژه جوانان این شهرستان از امکان وجود استخر شنا بهره مند خواهند شد .
وی ابراز امیدواری کرد : با بهره برداری از پروژه استخر شنای شهرستان پلدختر ،شاهد به بار نشستن نتایج اقدامات استاندار لرستان و مسوولان شهرستان باشیم .
فرماندار پلدختر گفت:احداث این استخر در سال 84 درفهرست دور اول سفر رییس جمهوری وقت به لرستان قرار گرفت و در سال 86 عملیات اجرایی آن آغاز شد اما متاسفانه این پروژه در برهه هایمختلف به دلایلی از جمله عدم عمل به تعهدات پیمانکاران و عدم نظارت مسوولان ذی ربط به تعطیلی کشیده شده است .
درمنان افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه استخر شنای پلدختر پس از 10 سال از آغاز عملیات اجرایی آن چندان نبوده و در هاله ای از ابهام بوده ولی در دولت یازدهم روند پیشرفت این پروژه رضایت بخش و مطلوب است .
وی گفت: از طریق استاندار لرستان پیگیر تامین اعتبارات لازم جهت تکمیل و بهره برداری استخرشنای شهرستان پلدختر هستم .
فرماندار پلدختر در این بازدید ضمن اعلام رضایت ازروند کاری واجرایی پروژه استخرشنای شهرستان ، خواستار تکمیل هرچه سریعتر آن توسط پیمانکار شد،
درادامه فرماندار پلدختر، درمحل خانه کشتی این شهرستان حضور یافت و ضمن بازدید از نزدیک درجریان مسائل ومشکلات ورزشکاران قرار گرفت

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =