سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: برانکو ایوانکوویچ تاکتیک‌های مدنظرش برای دربی را در تمرین تیمش پیاده کرد.

پیش از شروع تمرین امروز پرسپولیس و قبل از اینکه بازیکنان وارد زمین شوند، کلیپ‌هایی از بازی‌های دربی که توسط روابط عمومی باشگاه تهیه شده بود، برای بازیکنان و اعضای تیم پخش شد. این کلیپ‌ها شامل برخی گل‌های پرسپولیس و پیروزی‌های به یاد ماندنی سرخپوشان، همچنین دربی‌های فصل گذشته بود. بازیکنان با دیدن این تصاویر، هیجان‌زده شده بودند و در این میان در جریان پخش دربی‌های فصل گذشته، یاد هادی نوروزی را که در هر دو بازی پاس گل داده بود، زنده کردند. همچنین امید عالیشاه نیز به واسطه گلی که زده بود و شادی خاصش با تشویق و شوخی همبازیانش روبرو شد.
از کلیپ‌های مورد توجه سرخپوشان همان دیداری بود که پرسپولیس 10 نفره با سه گلی که در 10 دقیقه زد، نتیجه بازی را تغییر داد.
همچنین تمرین امروز پرسپولیس با کار با موانع شروع شد که شامل دویدن و تمرینات رفلکسی و جامپینگ می‌شد. پس از آن، 10 دقیقه کار با توپ از جمله پاسکاری و زدن شوت در دستور کار قرار گرفت. بعد از آن، بار دیگر موانع چیده شد و بازیکنان به تمرینات سرعتی پرداختند. در مرحله بعد، فوتبال هدفمند انجام شد.
حدود 40 دقیقه از زمان تمرین گذشته بود که ایوانکوویچ با توزیع کاورهای نارنجی، بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد. بازیکنان اصلی و ذخیره در هر دو گروه حضور داشتند و به این وسیله نمی‌شد برنامه سرمربی تیم را برای انتخاب ترکیب اصلی تشخیص داد. این مرحله از تمرین که برنامه تاکتیکی بود، بدون توپ صورت گرفت.
برانکو ایوانکوویچ با تشریح برخی تغییرات تاکتیکی استقلال، به بازیکنان برنامه می‌داد که موقع حمله و دفاع چگونه باید حرکت کنند. او چندین بار هم در جریان اجرای این تمرین به طور جدی به بازیکنان تذکر داد که باید موقعیت خود را نسبت به دستوراتی که می‌دهد حفظ کنند.
بعد از این مرحله، کار با توپ آغاز شد. در این بخش که با یک دروازه انجام شد، بازیکنان روی توپ‌های ارسالی به دروازه هجوم می‌آوردند که در این مرحله تدابیر دفاعی و هجومی همزمان مرور شد. تمرین روی شوتزنی و تغییر منطقه بازی از دیگر برنامه‌های تیم در تمرین امروز بود.
تمرین سرخپوشان در ساعت 17:20 به پایان رسید اما تعدادی از بازیکنان در زمین باقی ماندند و به کار روی ضربات ایستگاهی پرداختند.
طبق برنامه اعلام شده به سرخپوشان، اعضای این تیم باید فردا از ساعت 11 در هتل المپیک حضور پیدا کنند. اعضای تیم پس از صرف ناهار، در هتل استراحت خواهند داشت و از ساعت 14:30 هتل را به قصد حضور در ورزشگاه درفشی‌فر ترک می‌کنند.
آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی دربی، ساعت 15:30 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز خواهد شد. پس از آن، بازیکنان به هتل المپیک بازگشته و در ساعت 18:45 در جلسه آنالیز شرکت خواهند کرد. بعد از جلسه، برنامه شام انجام خواهد شد.
تیم فوتبال پرسپولیس صبح روز جمعه در چمن مصنوعی هتل المپیک برنامه سبک تمرینی را انجام خواهند داد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =