استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه های اجرایی استان باید نسبت به شناسایی و سپردن امور قابل واگذاری خود به بخش خصوصی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، قاسم سليماني دشتكي در نشست با مديران شركت پست و مسوولان دفاتر پيشخوان خدمات دولت در چهارمحال و بختياري اظهار داشت: به منظور تسريع در اين اقدام، دستورالعملي به دستگاه هاي اجرايي استان ابلاغ مي شود.

وي تأكيد كرد: فرمانداري ها و بخشداري هاي چهارمحال و بختياري نيز بايد نسبت به همكاري بيشتر و سپردن برخي امور به دفاتر پيشخوان خدمات دولت در استان اقدام كنند.

سليماني دشتكي افزود: كوچك شدن دولت و سپردن امور قابل واگذاري به بخش خصوصي به ويژه از طريق دفاتر پيشخوان خدمات دولت، نقش مهمي در افزايش خدمات رساني به مردم دارد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود تصريح كرد: امروزه با توجه به افزايش سطح سواد در جامعه، نامه نگاري و متون مربوط به آن افزايش يافته و به شكل نوين درآمده است.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: كاركنان شركت پست و دفاتر پيشخوان، از ديرباز مورد اعتماد مردم بوده اند و هم اكنون نيز از شاخص ترين نيروهاي امانتدار جامعه هستند.

وي اضافه كرد: در گذشته و حتي در دنياي كنوني، بسياري از مسايل شخصي، مالي، سياسي و اجتماعي مردم، از طريق نامه نگاري به شيوه هاي مختلف صورت مي گيرد.

سليماني دشتكي عنوان داشت: حمايت از بخش خصوصي و تقويت دفاتر پيشخوان خدمات دولت، باعث كاهش تصدي گري هاي دولتي و ارتقاي كمي و كيفي خدمات رساني به مردم شده است.

مديرعامل شركت پست چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست گفت: اكنون ۷۵ درصد امور پستي، به دفاتر پيشخوان خدمات دولت واگذار شده است.

حسين عنايتي اظهار كرد: قبول، حمل و نقل، آماده سازي و ارسال و همچنين توزيع، مراحل چهارگانه پست هستند كه توزيع، به عنوان مرحله حاكميتي و غيرقابل واگذاري به بخش خصوصي محسوب مي شود.

وي ادامه داد: هم اكنون ۳۵۰ واحد پستي در چهارمحال و بختياري فعاليت دارند كه از اين تعداد ۳۶ واحد دولتي و بقيه خصوصي هستند.

عنايتي بيان كرد: ۵۰۰ نفر در مجوعه پست چهارمحال و بختياري فعالند كه از اين تعداد ۱۲۵ نفر دولتي و بقيه زيرنظر بخش خصوصي مشغول به كار هستند.

وي يادآور شد: ۵۰ درصد نيروهاي فعال در پست چهارمحال و بختياري، در مرحله توزيع فعاليت دارند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =