علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال مصاحبه هایی کرد و حرف هایی زد که واکنش امیر عابدینی را در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او ابتدا درباره ماجرای فرهاد مجیدی و حضورش در پرسپولیس به خبرآنلاین می گوید: «فرهاد به دفتر من آمد و قراردادی 40 میلیون تومانی با پرسپولیس بست. ولی من احساس کردم در وجودش استقلالی است چون چیزهایی هم شنیده بودم. با خودم گفتم حتما به پرسپولیس آمده تا پول بیشتری بگیرد. دو دو تا چهارتا کردم و دیدم او به درد ما نمی خورد. هم برای خودش خوب نیست و هم برای پرسپولیس.»
او در پاسخ به این سوال که اتفاق افتاده بود استقلالی ها بخواهد به پرسپولیس بیایند، می گوید: «خیلی ها آمدند. بعضی از آنها را نخواستم. مثلا جواد(زرینچه) می خواست به پرسپولیس بیاید.» یعنی قبل از حضور در استقلال؟ عابدینی جواب می دهد: «نه، همان موقع که استقلال بود. او را اذیت کرده بودند و نمی خواست در استقلال بماند. به من گفت می خواهم به پرسپولیس بیایم گفتم جواد تو اسطوره استقلالی ها هستی. حیف است که به تیم ما بیایی. در همان استقلال بمان.»
فتح الله زاده در مصاحبه خبرآنلاین گفته اگر عابدینی مومن زاده را می گرفت، کاویانپور، رهبری فرد و علی کریمی را به استقلال می برد. مدیرعامل اسبق پرسپولیس قهقه ای می زند و می گوید: «بازیکن از تیم قهرمان جدا شود و به استقلال برود؟ سال 74-75 ما قهرمان شدیم. خودت جواب بده. خدایی اش ممکن بود این سه بازیکن به استقلال بروند؟ من نمی دانم آقای فتح الله زاده این چیزها را چطوری می سازد!»
مدیرعامل سابق استقلال همچنان گفته بود که عابدینی خبر نداشت مومن زاده به جمع آبی ها پیوسته و حتی تلفنی به او گفته بود که این بازیکن دارد می آید پرسپولیس. عابدینی دوباره قهقه ای می زند و می گوید: «مومن زاده به اتاق من آمد و با دکتر نیک کار معاون من قرارداد بست. به احمد گفتم تو بیشتر استقلالی هستی یا پرسپولیسی؟ گفت من دلم می خواهد آبی باشم. چون مرد و مردانه حرفش را زد، بغلش کردم و به او گفتم پس به استقلال برو. خود مومن زاده که دروغ نمی گوید. به او زنگ بزنید و از خودش در این باره بپرسید.»
عابدینی در پایان درباره ماجرای جنجالی جذب کریمی و ادعای فتح الله زاده که گفته بود شبانه او را از چنگ استقلالی ها در آوردند، می گوید: «راست می گوید. من شبانه یک نفر را فرستادم خانه علی کریمی و او را برایم آورد.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =