فرماندار گیلانغرب خبر داد: رانش زمین و انسداد مسیرهای مواصلاتی در گیلانغرب به دلیل بارش باران

ایرنا نوشت: کرم محمدی گفت: با شدت گرفتن باران به ویژه از نیمه شب دیشب سیلاب علاوه بر خسارت به واحدهای مسکونی باعث رانش زمین و مسدود شدن برخی جاده های مواصلاتی گیلانغرب شد.

بارش شدید باران که از دو روز گذشته در مناطق غربی استان کرمانشاه آغاز شده است و همچنان نیز بصورت پراکنده در برخی مناطق ادامه دارد به زیرساخت های گیلانغرب خسارت جدی وارد کرد.

فرماندار گیلانغرب گفت: بارش شدید باران در این شهرستان در 48 ساعت گذشته آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد باعث جاری شدن سیل در مناطق مختلف شد.

کرم محمدی افزود: با شدت گرفتن باران به ویژه از نیمه شب دیشب سیلاب علاوه بر خسارت به واحدهای مسکونی باعث رانش زمین و مسدود شدن برخی جاده های مواصلاتی گیلانغرب شد.

وی اظهارداشت: بارش شدید باران باعث رانش زمین و مسدود شدن قسمت هایی از مسیرهای اصلی منتهی به دهستان دیره، جاده گیلانغرب به سومار و دهستان حیدریه شد.

وی بیان کرد: با تلاش دستگاههای امدادی و خدمات رسان از جمله راه و شهرسازی، شهرداری و هلال احمر این مسیرها لحظاتی پیش بازگشایی شد.

فرماندار گیلانغرب اضافه کرد: همچنین بارش شدید باران باعث قطع برق در بخش هایی از این شهرستان شد ضمن اینکه هم اکنون ارتباط روستای چشمه مورینه در دهستان چله و تعدادی از روستاهای دهستان حیدریه به علت آب گرفتگی قطع شده است.

محمدی ادامه داد: سیل در حاشیه شهر گیلانغرب باعث خفگی و کشته شدن 18 راس گوسفند و مجروح شدن یکی از شهروندان شد.

به گفته محمدی از ساعت چهار بامداد تا ساعت 9 صبح امروز در شهر گیلانغرب بیش از 91 میلیمتر و در بخش گواور از توابع این شهرستان نیز120 میلیمتر باران به ثبت رسیده است.

وی گفت: گروههای کارشناسی با اعزام به مناطق مختلف شهرستان گیلانغرب مشغول بررسی میزان خسارت وارده هستند که پس از جمع بندی اعلام خواهد شد.

*عکس تزئینی است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =