حواشی دربی 81/ دربی هنرمندان را پرسپولیسی ها بردند

دو تیم هنرمندان پرسپولیس و استقلال پیش از دربی 81 به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیش از شروع دربی 81 دو تیم هنرمندان پرسپولیسی و استقلالی به مصاف هم رفتند.این بازی در دو نیمه 15 دقیقه ای برگزار شد. برای تیم هنرمندان سرخابی علی صالحی،فرهاد جم،علی مسعودی،محسن افشانی، علی عبدالمالکی، مجید خراط ها،نوید نایینی، علی کاظمی ، احمد نجفی بازی کردند. تماشاگران سرخابی که از دیدن هنرمندان شگفت زده شده بودند آنها را تشویق و برای هم کری می خواندند. تیم هنرمندان پرسپولیس بازی را دو بر صفر برد.

*در حالی كه مهدی رحمتی با مربی دروازه بان های استقلال تمرین می كرد، وحید طالبلو به جمع ذخیره ها رفته بود و با آن ها آقا وسط بازی می كرد. البته پس از گذشته حدود ده دقیقه، طالبلو هم به كنار رحمتی رفت تا با مربی دروازه بان ها تمرین كند.

*عادل فردوسی پور با برادرش به ورزشگاه آمده است. هوادارانی كه عادل را دیدند، به سرعت شروع به انداختن عكس یادگاری كردند.
*كارلوس كروش سرمربی تیم ملی وارد ورزشگاه آزادی شد و در CIP نشست. تعدادی از هواداران هم به هر روشی كه بود وارد CIP شدند و با او عكس سلفی گرفتند.
*در حالی كه بلیت های CIP (جایگاه مقامات) مشخص نبود به چه كسانی رسیده كه اصلا چهره سرشناسی نیستند، مهمان های ویژه مانند دبیركل فدراسیون و بقیه چهره های سرشناس وارد بخش VVIP شدند و آنجا نشستند. این در حالی بود كه داخل جالگاه CIP عده ای نشسته بودند كه تماشاگر بودند و احتمالا فرقشان با سایر تماشاگران در این بود كه آشنایان مسئولان بودند و توانسته اند در جایگاهی بنشینند كه جایگاه واقعی آن‌ها نیست.

*پرویز مظلومی از سمت تماشاگرها وارد ورزشگاه شد و رفت نشست رو نیمکت که تماشاگران به شدت او را تشویق كردند.

*وقتی استقلالی ها عكس یادگاری می گرفتند، میلاد فخرالدینی رفته بود و با یك نفر صحبت می كرد كه صدای مهدی رحمتی درآمد و او را صدا كرد كه به جمع بازیكنان اضافه شود.

*وحید طالبلو پیش از شروع مسابقه به سمت نیمكت پرسپولیس رفت و با برانكو سرمربی فعلی پرسپولیس و سرمربی سابق تیم ملی خوش و بش كرد. برانكو اول فصل خیلی سعی می كرد وحید را به پرسپولیس ببرد اما طالبلو گفت كه قدیمی ترین بازیكن استقلال است و حتی اگر نیمكت نشین باشد، به تیم رقیب نمی رود. او از دوران جوانی در تمرینات تیم ملی برانكو حضور داشت و زمانی هم به وحید می گفتند پسر برانكو.

*ورزشگاه آزادی تقریبا پر شده است. فقط بخشی از سكوهای ورزشگاه خالی است كه آن را هم خود ماموران نیروی انتظامی خالی گذاشته اند تا تماشاگران دو تیم بیش از حد به هم نزدیك نشوند. این یكی از معدود دربی های این چند سال است كه ورزشگاه پر می شود.

 

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =