معاون سازمان پدافند غیر عامل: پدافندغیرعامل به دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می کند

ایرنا: معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: این نوع پدافند به دولت جمهوری اسلامی کمک می کند تا منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی دنبال و تحقق یابد.

سردار محمدعلی مطیعی که سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بود، به کارگردهای مختلف پدافند غیرعامل اشاره و اظهار کرد: یکی از این کارکردها امن کردن فضای سایبری برای دستگاه های صنعتی و تولیدی کشور است که از فضای مجازی برای کار خود استفاده می کنند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از کارکردهای پدافند غیرعامل کمک به رشد اقتصاد ملی و تولیدات داخلی است تا کشور از واردات محصول و همچنین فن آوریهای مختلف بی نیاز و خود بتواند تمام نیازمندی هایش را برطرف کند.
سردار مطیعی گفت: بدون شک اگر نگاه همه مسئولین به پدافند غیرعامل نگاهی کارشناسانه باشد نگاه جامعه به خارج از کشور کمتر شده و با استفاده از تولیدات داخل به رشد اقتصادی خود کمک می کنیم.
معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه به انتظارات رهبر معظم انقلاب از مجموعه این سازمان اشاره و اظهار کرد: یکی از انتظارات معظم له اقدامات بسیجی وار و تلاش در راستای تقویت زیرساخت های کشور است.
وی گفت: انتظار دیگری از رهبر معظم انقلاب از مجموعه سازمان پدافند غیرعامل دارند، آگاهی بخشی به آحاد جامعه برای توجه به پدافند غیرعامل است که دشمن هیچ آسیبی نتواند به کشور وارد کند.
سردار مطیعی گفت: مجموعه سازمان پدافند غیرعامل نیز عمل به منویات رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و با فراهم کردن شرایط دفاعی لازم و تقویت زیرساختی نظیر آب، برق، انرژی، مخابرات، فرودگاه و ... می خواهد کاری کند که از هرگونه تعرض دشمن در امان باشد.
وی در پایان وضعیت پدافند غیرعامل در استان کرمانشاه را مطلوب ارزیابی و از تلاش های صورت گرفته استاندار و مدیرکل پدافند غیرعامل کرمانشاه قدردانی کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =