تلاش ها برای امدادرسانی به مناطق سیلزده گیلانغرب ادامه دارد

ایرنا نوشت: رئیس اداره جمعیت هلال احمر گیلانغرب از ادامه تلاش ها برای امدادرسانی و کمک به مناطق سیل زده این شهرستان خبر داد.

عبدالرحمن فتاحی گفت: طغیان رودخانه ها و سیلاب اخیر به چادرهای عشایر و واحدهای مسکونی مردم در روستاهای دهستان های ویژه نان، دیره و چله گیلانغرب خسارت وارد کرد.
وی اظهار کرد: با هدف کمک رسانی مطلوب سیلزدگان سه گروه امدادی متشکل از 31 امدادگر جمعیت هلال احمر گیلانغرب به مناطق سیلزده اعزام شدند و در دو روز گذشته یک هزار و 293 نفر در قالب 85 خانوار را اسکان داده اند.
رئیس جمعیت هلال احمر گیلانغرب ادامه داد: همچنین در دو روز گذشته بیش از 165 بسته غذایی مختلف شامل برنج، قند و شکر، روغن و انواع کنسرو از سوی جمعیت هلال احمر این شهرستان بین سیلزدگان توزیع شد.
فتاحی گفت: همچنین تعدادی نایلون (پلاستیک) نیز برای پوشش چادرهای گروهی به تعداد مورد نیاز از استان تامین و به مناطق سیلزده گیلانغرب ارسال شد.
وی گفت: خودروهای امدادی (آمبولانس) به تعداد کافی به مناطق سیلزده اعرام شد تا روند امداد رسانی به آسیب دیدگان تسریع شود.
وی از ادامه تلاش نیروهای امدادی و راهداری برای بازگشایی مسیر دهستان های ویژه نان، دیره و حیدریه از توابع گیلانغرب که به علت رانش زمین، ریزش کوه و طغیان رودخانه گلین مسدود شده است خبر داد.
از روز دوشنبه هفته جاری تاکنون تنها در شهر گیلانغرب 160 میلیمتر بارندگی به ثبت رسید و این در حالیست که مجموع بارندگی سال گذشته در شهرستان گیلانغرب 280 میلیمتر بود.
بارش شدید باران که از دوشنبه شب در گیلانغرب آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد به تاسیسات زیربنایی این شهرستان 12 میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =