ایرنا نوشت ، دانشجویان و کارکنان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری شامگاه شنبه در دیدار با رییس دانشگاه آزاد مطالبات خود را مطرح کردند.

در این دیدار که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد، نمایندگانی از تشکل ها و واحدهای مختلف دانشگاه آزاد نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود بیان کردند که کاهش شهریه سنگین تحصیلی از مطالباتی بود که از سوی اکثر دانشجویان مطرح شد.
همچنین نمایندگان تشکل های دانشجویی اجرای برنامه های فرهنگی با هدف تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب، توجه به رشته های کابردی، ساخت خوابگاه دانشجویی، برگزاری کرسی های آزاداندیشی، حمایت از تشکل ها و ایجاد فضای باز سیاسی در دانشگاه، عقد قرارداد با دانشجویان نخبه، حمایت از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی و متنوع کردن شیوه ی تدریس را خواستار شدند.
نمایندگان کارکنان و استادان این دانشگاه نیز افزایش حقوق کارکنان، راه اندازی رشته مطالعات خانواده و حقوق خانواده، راه اندازی مجلات علمی و پژوهشی، کاهش ساعات کاری زنان در بخش اداری و ایجاد رشته های جدید را خواستار شدند.
حمید میرزاده، رییس دانشگاه آزاد با استقبال از مباحث مطرح شده در این نشست، گفت: از همه این نظرات و پیشنهادات در پیشرفت امور دانشگاه بهره گرفته و آنچه که قابل اجرا باشد برای واحدهای دانشگاهی کشور به صورت آیین نامه و بخش نامه ابلاغ می شود.
وی با بیان اینکه تاکنون 30 سفر به واحدهای مختلف سراسر کشور انجام داده، افزود: این سفرها و برگزاری نشست با دانشجویان و کارکنان بسیار سودمند است و در تصمیم گیری ها موثر واقع می شود.
به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه آزاد کشور صبح امروز به منظور بازدید از چند طرح پژوهشی و کارآفرینی و دیدار با روسا، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد به شهرکرد سفر کرد.
حدود 60 هزار دانشجو در مراکز علمی و دانشگاهی دولتی و آزاد استان چهارمحال وبختیاری مشغول به تحصیل می باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =