سپاهان به دنبال قلعه نویی نیست/ رئیس هیات مدیره: اولویت ما گزینه خارجی است

سایت باشگاه سپاهان نوشت: رییس هیات مدیره سپاهان می‌گوید اولویت اصلی آن‌ها برای هدایت این تیم گزینه خارجی است اما قلعه‌نویی هم جزو گزینه‌های داخلی آن‌هاست.

منوچهر نیکفر درباره استعفای حسین فرکی از هدایت سپاهان اظهار کرد: حسین فرکی استعفایش را تقدیم هیات مدیره کرد و ما هم امروز صبح تشکیل جلسه دادیم و به این نتیجه رسیدیم نمی‌توانیم او را به اجبار در سپاهان نگه داریم. با توجه به نتایج و جمع‌بندی‌های ما این تصمیم گرفته شد.
رییس هیات مدیره سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا قلعه‌نویی را سرمربی سپاهان بدانیم گفت: چند گزینه در نظر گرفته‌ایم اما اولویت اصلی ما مربی خارجی است. قلعه‌نویی هم می‌تواند جزو گزینه‌های ما باشد، استعفای فرکی برای خود ما هم غیر منتظره بود.
او درباره اینکه آیا استعفای رسول خوروش هم در راستای استعفای حسین فرکی بود، خاطرنشان کرد: خوروش استعفایش را پس از بازی با استقلال اهواز اعلام کرد و استعفای آن‌ها مورد پذیرش قرار گرفت. بالاخره نمی‌توانیم کسی را به اجبار در تیم نگه داریم و آن‌ها خودشان خواستند که در کنار تیم ما نباشند.
نیکفر اضافه کرد: تا بازی با راه آهن نمی‌توانیم سرمربی را انتخاب کنیم اما مجید بصیرت و قاسم زاغی نژاد دو دستیار حسین فرکی تیم را در این بازی همراهی می‌کنند.
رییس هیات مدیره سپاهان درباره اینکه شنیده می‌شود احتمال دارد محرم نویدکیا به عنوان گزینه مربی- بازیکن سپاهان را در اختیار بگیرد، گفت: هنوز در این باره فکر نکرده‌ایم و نمی‌دانیم چه کسی هم سرمربی تیم می‌شود. در بررسی‌های بعدی سرمربی مشخص خواهد شد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =