تسنیم نوشت: سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که ماندنش در این تیم به صلاح خودش، بازیکنان و تیم نبوده است.

حسین فرکی در خصوص جدایی‌اش از سپاهان و اینکه چرا این اتفاق رقم خورد، اظهار داشت: روزگار و کار ما هم به این شکل است و نمی‌توان با آن کاری کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان که ظهر امروز (یکشنبه) و به صورت توافقی از این تیم جدا شد، ادامه داد: همه چیز خیلی ساده و راحت اتفاق افتاد. ما هم خیلی دوستانه تصمیم گرفتیم و این جدایی رقم خورد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا جدایی‌اش از سپاهان دلیل خاصی داشته یا صرفاً نتایج اخیر باعث این اتفاق شده است، خاطرنشان کرد: خودم هم نمی‌دانم، اما از نظر من علت خاص این بود که شرایط کار دیگر برای من فراهم نبود. صلاح باشگاه، من و تمام تیم بود که دیگر سرمربی سپاهان نباشم. به هرحال تیم هم شامل بازیکنان می‌شود!
فرکی درباره اینکه اختلافاتی با نویدکیا داشت و کاپیتان سپاهانی‌ها چقدر در این جدایی نقش داشته است، گفت: فقط به همین توضیح بسنده می‌کنم و قصد مصاحبه ندارم. نمی‌خواهم راجع به شخص یا اتفاقی صحبت کنم. سپاهان هم روز پنجشنبه در بازی جام حذفی باید به میدان برود و نیاز به آرامش دارد.
وی با اشاره به جلسه‌ای که امروز در باشگاه داشت، تصریح کرد: جلسه ما ۲۰ دقیقه بیشتر طول نکشید و تصمیم گرفتیم با توافق دو طرف قطع همکاری کنیم. من هم بعد از پنج شش سال فشار کاری و دو عمل جراحی که داشتم، مدتی زمان خواهم داشت تا استراحت کنم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =