باران خیابان های تهران را قفل کرد/ افزایش تصادفات/ تصویری از وضعیت ترافیک خیابان‌های پایتخت

واحد مرکزی خبر نوشت: جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و خیابان‌های مرکزی پایتخت خبر داد. شمار تصادفات خسارتی هم به علت لغزندگی معابر درون شهری افزایش یافته است.

سرهنگ عابدی گفت: به علت بارش باران و کمبود وسایل نقلیه عمومی، حجم مسافران درون شهری افزایش یافته است.

وی افزود: شمار تصادفات خسارتی هم به علت لغزندگی معابر درون شهری افزایش یافته است. سرهنگ عابدی از مسافران خواست برای سوار شدن، مسیرهای عبوری را سد نکنند تا از ایجاد راهبندان و بار ترافیک سنگین جلوگیری شود.

وی از رانندگان وسایل شخصی درخواست کرد مسافران را در طول مسیرهای منتهی به مقصد خود سوار کنند. جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودروهایی که به علت لغزندگی سطح آسفالت تصادف کرده اند خواست خودروهای خود را به حاشیه خیابان هدایت کنند.

سرهنگ عابدی از حضور همه نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ در سطح پایتخت خبر داد و خواستار همکاری شهروندان با مأموران پلیس شد.

وی پیش بینی کرد بار ترافیک سنگین در بیشتر بزرگراه ها و معابر تهران به ویژه در بزرگراه های همت، حکیم، نیایش و میدان های ولی عصر، فاطمی و ونک تا ساعت 22 امشب ادامه یابد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    183 6
    خبرآنلاین گرامی از آقای سردار بپرسید چرا ماموران در خیابان ها نیستند برای نمونه بزرگراه ارتش تقاطع اقدسیه میدان اقدسیه تقاطع آجودانیه تقاطع پاسداران و فرمانیه تمام بلوار اندرزگو، میدان کتابی، پل رومی خیابان شریعتی پلیس فقط بلده جریمه کنه؟ هیچ برنامه ای برای ترافیک جز چراغ چشمک زن ندارند
  • بی نام A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    124 8
    چرا نميخواين قبول كنين يكسري واقعا تو هواي خوب راننده نيستن و انقدر برف و بارن نديدن اكثريت واقعا توانايي رانندگي تو اين هوا رو ندارن و وحشت ميكنن، حتي عقلشون نميرسه با تهويه ماشين و تنظيمش رو حالت گردش هواي بيرون به داخل ميتونن مانع بخاركردن شيشه بشن و ديد بهتري داشته باشن
  • شهاب IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    213 1
    شهرداري هم كه همش در حال غافلگير شدنه ، خوبه سونامي نمياد ايران ...
  • بی نام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    117 2
    همیشه وقتی بارون میاد تهران قفل می شه. همه هم طوری رانندگی می کنن که فکر می کنی به جای بارون اسید می باره و اینا در حال فرارن
  • بی نام A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    56 2
    پیش بینی جامع هواشناسی ایران: با توجه به پدیده های آب و هوایی امسال، از شهروندان تقاضا می شود هر روز خود را برای آب و هوای آفتابیبارانیبرفیتگرگیبادیرعد و برقی آماده فرمایند و دست از سر.... ما بردارند. با تشکر.
  • بی نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    14 77
    تصویر فتوشاپ به نظر میرسه
  • مهدي اويسي ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    72 5
    نميخان مسولان يه فكري كننمن از بلوار كاوه تو قيطريه تا ستارخان از ساعت پنج بعدازظهر تا هشتو نيم تورافيك بودم....اين يعني عمق فاجعه