در صفحه مشکلات مردم کاربران سوالات خود را مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربران با درج مشکلات خود در روز گذشته خواستار رسیدگی به آنها شدند. در برخی از این کامنتها عدم پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان تامین اجمماعی و مشکلات شهری به چشم می خورند.


در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصادی

- با سلام . بنده با داشتن 13 سال سابقه مستمر و بلاوقفه در پارس جنوبی با وجود داشتن تأییدیه های معتبر داخلی و خارجی در زمینه کالا و انبارداری صنعتی تبدیل وضعیت نشده و کماکان به صورت پیمانکاری انجام وظیفه مینمایم . با وجود اینکه از نیروهای بومی استان بوشهر می باشم خواهشمند است مشکل من را منعکس و پیگیری فرمایید. سوابق بیمه ای و کاری در صورت نیاز ارایه می گردد.

- تضییع حق مردم توسط بانک مسکن بسیاری از افراد برای برخورداری از اوراق تسهیلات بانک مسکن ، اقدام به سپرده گذاری کوتاه مدت با سود 11 درصد در شعب این بانک کرده اند که در سر رسید 6 ماهه معادل 12 میلیون اوراق از این بانک دریافت کنند. حداقل سپرده گذاری ها توسط هر فرد 27 میلیون تومان بوده. اما متاسفانه این بانک از شهریور ماه به این سو با دلایل واهی، صدور این اوراق را متوقف کرده است. متاسفانه مرجعی هم برای رسیدگی وجود ندارد. به نظر می رسد بانک مسکن اینبار می خواهد زیان های خود را از از محل عدم صدور این اوراق جبران کند. بانک مرکزی هم که کماکان در خواب ناز بوده و معلوم نیست بعد نظارتی خود را چه زمانی می خواهد انجام دهد.

- باسلام و تشکر ۲۰هزار نفر انسان در شهرک جهاد زاهدان اب لوله کشی ندارند

- سلام ، خسته نباشید . برای چندمین بار می نویسم، لطفاً اگر راه حل هم ندارد پاسخ مرا بدهید. به مسئولان دولت تدبیر و امید بگوئید پاسخ دهند چرا طرح انتقال از کلانشهرها برای کارکنان قراردادی ملغی شده است. من یک کارمند قراردادی با بیش از 12 سال در یک وزارتخانه تهران مشغول هستم حالاکه می خواهم انتقالی بگیرم می گویند این طرح برای دولت قبل بوده و اکنون ممنوع شده است. خواهش می کنم پیگیری کنید منتظر جوابتون هستم.

- چرا مسئولين فكري به حال اتوبان 100كيلو متري كرج قزوين با اين همه تصادفات نميكنند اتوباني بدون حتي يك دوربين كنترلي و با حضور كمترين كنترل فيزيكي پليس و سرعتهاي سرسام آور خودروها.

- مسئولین محترم خبرآنلاین سپاسگزارم ازاینکه این صفحه را افتتاح نمودید. درسازمان میراث فرهنگی وضعیت حقوق ومزایا بسیار تاسف بار است بنحویکه اینجانب با 18 سال سابقه واستخدام رسمی وداشتن فوق لیسانس وانجام کارهای تخصصی دریافتی ام 1650000تومان است که متاسفانه در سالهای اخیر اضافه کاری وسایر مزایا را نیز حذف کرده اند درحالیکه مثلا حقوق دریافتی هم رتبه من در وزارت کشورویا دارایی ویا پزشکی قانونی بیش از دوبرابر بنده می باشد ویا هم رتبه اینجانب در سازمان تعزیزات بیش از دوبرابر است که مزایا واضافه کار هاشون نیز بیشتر است این نحوه پرداخت حقوق موجب تبعیض ونابرابری دریک دولت بوده وموجب دلسردی است جالب اینکه کسی در سازمان میراث فرهنگی پی گیر حق وحقوق کارکنان نیست .

- با سلام . فضای روی راه آهن تهران تبریز حدودا به طول 10 کیلومتر که در دولت آقای احمدی نژاد به زیر زمین منتقل شد هنوز بلا استفاده مانده و یکی ازمنابع تولید گرد و غبار برای جنوب غرب تهران و در نتیجه شهر تهران شده است. از شهرداران مناطق 17 و 18 خواهشمندیم نسبت به ایجاد فضای سبز که سهم بزرگی در کاهش آلودگی هوای تهران دارد اهتمام لازم را بنمایند. با تشکر از خبر آنلاین

- اینجانب درمورخه92/3/7خودروی سمند صفرازایرا ن خودرو خریدم ازهمان روزی که سواراین ماشین شدم کل زندگی بنده دگرگون شد طوریکه پشت فرمان احساس سرگیجه خفگی درد شدید قفسه سینه ضربان تندقلب لرزش شدید کل بدن مواجه بودم چنانچه برای چندمین بار دراتوبان کسایی تبریز ازتصادفات مرگبار سنگینی با حضور اورزانس115 نجات یافتم .اثرات صدمات تااندازهای برارگانهای قلب ومغز اینجانب اثرگذاشته بود که درهرروز برای چندمین بارخودم را به اورزانس بیمارستان شهریار تبریز می رساندم هر بار بااکسیزن ترابی وقرصهای پایین آورنده فشار ونوارقلبی کنترل می شدم.حال شمافکرمیکنید چه ارتباطی بین خودرو باوضعیت پیش آمده وجود داشت.اینکه بعداز دوسال بامراجعه به نمایندگیهای مختلف داخل کاتالیست تخریب وتمام خروجی اگزوزمسدودشده بود ومسمومیت

- با سلام من یکی از اهالی شهر پردیس هستم که حدود 12 سال است که ساکن این شهر شده ایم. تا 3 سال پیش مشکل آنچنانی برای رفت و آمد با خودروهای عمومی نداشتیم. اما بعد از افتتاح واحدهای مسکن مهر، اتوبوسرانی پردیس هم فعال شد. در ابتدا برای جلب مشتری هر کاری میتوانستند میکردند، اما چند ماهی میشود که همه انهایی که برای رفت و آمد به تهران از این وسیله استفاده می کنند در پردیس با مشکلات جدی روبرو شده اند، هر کسی هم اعتراض می کند با برخورد بد و بی ادبانه رانندگان و مسئولین این خط مواجه می شود. لطفا اگر امکان دارد تا قبل از رسیدن فصل سرد سال به مشکلات این کلان شهر رسیدگی کنید. با تشکر از خبرآنلاین

- باسلام خدمت شمادراساس نامه تاکسی تلفنی ها امده است که بایدپارکینگ محل استراحت راننده حمام دستشوی ومحل خواب مناسب برای راننده فراهم کنندومبلق20درصدکمسیون ازکارکردراننده دریافت کننداما90درصدتاکسی تلفنی ها این رارعایت نمکنند وبدون فراهم کردن این امکانات 20درصدکمسیون می گیرندخواهشمندم که این مهم راپی گیری کنید

- تعدادی از مهمانداران شرکت آسمان هستیم. متاسفانه با توجه به اینکه واجد شرایط بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور هستیم و مدارک و پرونده های ما کامل است ، مرکز بیمه شماره 17 واقع در کیلومتر دو جاده مخصوص کرج به بهانه های واهی مانع از به انجام رسیدن این امر میشود. از مسئولین خواهان رسیدگی هستیم. با تشکر از خبر آنلاین

- وضعیت فاضلابها و آسفالت خیابانهای اهواز بینهایت افتضاح است شهرداری و آب و فاضلاب رسیدگی کنند

2

شهری

- سلام چندین بار در خصوص وضعیت سازمان محیط زیست نوشتیم ولی چه فایده اصلا مطالب چاپ نگردید؟ باز هم می نویسیم وضعیت حقوق ومزایای پرسنل سازمان محیط زیست خیلی بحرانیه،رئیس سازمان با این مشاوران بالای 70سال تاکنون چکار کرد؟گفتند:3000امتیاز به محیط بانان داده شده. باور کنید این امتیاز 2000بوده آنهم به علت عدم اعتبار هنوز لحاظ نشده ،فقط باعث نارضایتی ودلسردی محیط بانان شد. گفتندمسئولین سازمان 30درصد افزایش حقوق فوق العاده ویژه کارکنان محیط زیست،درست:کی وکجا اجراءگردید؟دارای شرایطی شد :1 فقط به مشاغل تخصصی سازمان یعنی سایر کارکنان هیچ یک شهر ودونرخ2 هنوز اعتباری برایش در نظر نگرفتند،نه استانها ونه سازمان؟ ضمنا شما سر دبیر محترم می توانید از پرسنل محیط زیست سوال کنید وموارد را پیگری نمائید

- با سلام و تشکر بابت راه‌اندازی این بخش خوب من یک سوال دارم آیا محدوده خیابان مولوی حد فاصل میدان قیام تا چهارراه مولوی تحت پوشش شهرداری و نیروی انتظامی می‌باشد یا خیر؟ مغازه‌های فروش پروتیین گوشت‌ها و ... خام را به غیر بهداشتی ترین شکل در خیابان پهن کرده‌اند پیاده روها برای حفاظت از عابرین پیاده نرده کشی شده اما وسط آن را دوباره باز کرده که موتورها به سرعت بتوانند در پیاده رو جولان دهند ... شب ها از محلات دیگر معتادان به این بخش کوچ کرده و به راحتی استراحت و مصرف مواد می‌کنند و بدون هیچ مزاحمتی خرید و فروش مواد برای آن ها مهیاست. این مسله برای ساکنین این محله که از قدیمی‌های تهران بوده و بسیار مومن و محترم هستند ناگوار است. نیروی انتظامی خواهشمندیم کمی به فکر باشید ممنون .

- یکی از مشکلات ترافیک تهران، درگیر نمودن مسیرهای دیگر در ترافیک یک گذر یا مقطع است. مثلا بزرگراه یادگار امام وقتی در سمت شرق به اوین و انتهای خود میرسد، دچار ترافیک خروجی سعادت آباد میشود. در حالیکه سعادت آباد فرعی و یادگار اصلی است. میشد بسادگی با باریکتر نمودن خروجی سعادت آباد، یا بستن مسیر آن به سمت روی پل یادگار یعنی خروجی سعادت آباد به سمت زیر پل هدایت شود در ساعات اوج ترافیک، ترافیک آن را صرفا محدود به خود میکرد و یک بزرگراه را تا یکی دو کیلومتر اسیر ترافکی ننمود. مشکل صرفا محدود به یکی دو گذر نیست.

- در اتوبان امام علی، مسیر شمال به جنوب، هر چند صد متر و به میزان بیش از حد علائم هشدار دهنده برروی سطح زمین قرار داده شده، بطوریکه در طول مسیر، همواره ماشین در حال لرزش و تولید صداهای ناهنجار است. این تعداد بسیار بیش از حد مورد نیاز بوده و در جای دیگری سابقه ندارد. لطفا از ایشان توضیح بخواهید.

- با سلام امروز دهم آبانماه ساعت 4 صبح از رمپ ملاصدرا به چمران جنوب می رفتم هوا تاریک بود نزدیک 30 تا ماشین از انواع مختلف در رمپ توقف کرده بودند بعضی با سرنشین و برخی بدون سرنشین بود ....و حدود ده نفر معتاد تابلو که مشغول خرید و فروش مواد بودند این مکان مدتهاست که پاتوق عده زیادی از معتادین شده و اگر راننده ای از وضعیت این رمپ اطلاع نداشته باشه ممکنه باعث برخورد با آنها بشه لطفا مسئولین فکری بکنند این وضعیت همیشه از نیمه های شب شروع میشه و تا صبح ادامه داره نیرویهای انتظامی میتوانند هر شب که اراده کنند این معضل را به عینه ببینید.

3

بهداشت

- سلام، بنده مبتلا به بیماری کم کاری غده تیرویید هستم و سالها از داروی خارجی به نام یوتیروکس استفاده میکردم و وضعیت مناسبی از نظر طبی داشتم تا اینکه بدلیل وجود داروی تولید داخل مشابه واردات این دارو قطع شد . بیماری بنده بدنبال استفاده از داروی مشابه ایرانی به حالت غیر قابل کنترل درآمده و کلیه حالات غیر عادی و وضعیت بیماری بنده برگشت کرده به شکلی که به سختی قادر به انجام کارهای روزمره هستم.خواهشمندم با توجه به عدم کارایی قابل قبول مورد مشابه ایرانی ،واردات برخی داروهای خارجی قطع نشود.

 

4

آموزش

- با سلام و احترام لطفا در خصوص وضعیت معیشت کارکنان دانشگاه آزاد پیگیری بفرمائید . با وجود دریافت شهریه های بالا و ریخت و پاشهای بی حد و اندازه ،کارکنان با حداقل حقوق درمیان کلیه نهاد ها و دانشگاه ها زندگی می گذرانند . و مرتب حقوق کارکنان پایمال می شود دریغ از امکانات رفاهی ، تفریحی ، زیارتی خواهشمند یم با مسولین در میان بگذارید.

- ما فرهنگیان متقاضی بازنشستگی پیش از موعد منتظر صدور حکم هستیم,وزارت اموزش وپرورش خواهشا زودتر اقدام کنید.خبر انلاین تورو خدا بذار اینو که پیگیری بشه.

- در مورد طرح رتبه بندی معلمان توضیح بدین بالاخره چی شد؟

- آیا اگر سازمان آموزش فنی و حرفه ای در آموزش و پرورش ادغام شود تا از حیف و میل و ناکارآمدی در این سازمان جلوگیری شود بهتر نیست ؟

5

تامین اجتماعی

- با سلام مستعمر بگیر تامین اجتمای هستم حقوق مهر را باتوجه به اینکه در ابان ماه هستیم دریافت نکردم حال به چه علت قرار بر این شده که 3 روز دیگر هم بر زمان پرداخت اضافه شود در هر ماه چرا مستعمری هر ماه را 2روز مانده به پایان ماه نمیدهند مستعمر بگیر با حداقل ومستاجر

- سلام خسته نباشید من در هر ماه هشتم حقوق تامین اجتماعی میگرفتم ولی بعد از دو روز تاخیر به بانک رفتم دیدم لیست حقوق جدید زدند که هستم به یازدهم تغییر کرده ولی جالبترش اینجاست که هر ماه که به جلوتر میریم سه روز تاخیر در نظر گرفتند تا نهایت اسفند ماه روز بیست سوم اسفند میشه که تا اخر سال میشه درست پانزده روز تاخیر خواهشمندم از شما این جریان پیگیری کنید

 

 

 

 

45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    1 1
    سلام مشکلات تعاونی مسکن اتبوسرانی اراک با توچه به اینک چندین سال است پرسنل زحمتکش باپول خودزمینی خریداری کردن متسفانه 20سال هست که مسکن شهر سازی اراک مانه از ساخت ان شد در صورتی که روبروی زمین اتوبوسرانی به دادگستری مجوزه ساحت دادان ولی به تعاونی اتوبوسرانی مجوز نمیدن از مسولین تقاضای رسیدی دارم تمام پچه ها مستاجر هستن خواهشن جواب بدید جمعی از رانندکان شر کت اتوبوسرانی اراک