کیت وینسلت : شبکه‌های اجتماعی به کودکان آسیب می‌رسانند

بازیگر فیلم تحسین شده «استیو جابز» گفت ویژگی‌های اعتیاد‌آور دستگاه‌های ساخت شرکت اپل باعث نگرانی او می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیت وینسلت بازیگر بریتانیایی «تایتانیک» با اشاره به این که شبکه‌های اجتماعی باعث از دست رفتن کنترل والدین بر فرزندان می‌شود، گفت که او از بیم آسیب دیدن عزت نفس فرزندانش اجازه استفاده از این گونه‌ سایت‌ها را به فرزندانش نمی‌دهد.

این بازیگر در یک مصاحبه با نشریه ساندی‌تایمز گفت : پدر و مادرها باید استفاده فرزندان خود از تکنولوژی‌هایی مانند شبکه‌های اجتماعی را محدود کنند.

وینسلت با اشاره به اینکه شبکه‌های اجتماعی تاثیری چشمگیر برعزت نفس زنان جوان دارند، گفت : «مردم در شبکه‌های اجتماعی خود را به شکلی در‌می‌آورند که مورد پسند همگان قرار گیرند. این دیدگاه به کجا ختم می‌شود؟ بیماری‌هایی مانند اختلال خوردن یکی از عواقب آن است.» او اضافه کرد : «در خانه ما هیچ رسانه‌ی اجتماعی حضور ندارد.»

بازیگری که پس از درخشش در «تایتانیک» به شهرت رسید، اعلام کرد که با درخواست دخترش برای بازکردن یک حساب کاربری در اینستاگرام مخالفت کرده و به او گفته که به اشتراک گذاشتن عکس‌های شخصی همانند از دست دادن خاطرات است. او که خود مادر سه فرزند است، خطاب به دیگر والدین گفت که دستگاه‌های دیجیتال همراه را از کودکان خود بگیرند، «بگذارید بچه‌ها از درخت‌ها بالا بروند.»

وینسلت در ادامه درباره کیفیت اعتیاد‌آور محصولاتی که استیو جابز خلق کرده، گفت : «مردم در حال کارکردن با این محصولات می‌خوابند.»

در نهایت تندترین انتقاد وینسلت خطاب به خانواده‌هایی بود که زمانی را که قرار است کنار هم باشند، مدام مشغول کارکردن با موبایل‌های خود هستند.

فیلم «استیو جابز» به کارگردانی دنی بویل و بازی کیت وینسلت در کنار مایکل فاسبندر در سینماهای آمریکا در حال اکران است.

منبع : گاردین / 1 نوامبر
57241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    28 14
    دیدن صحنه های فیلم های ایشان بیشتر از شبکه های اجتماعی برای کودکان مضر هست خصوصا بچه های خودش
    • مهران A1 ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
      8 1
      فیلم های ایشان برای بچه ها نیست