فارس نوشت: رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از دستگیری متهم انتقامجو به‌ دلیل انتشار تصاویر خصوصی همسر سابقش در فضای مجازی خبر داد.

علی شفیعی گفت: مردی که اقدام به انتشار عکس خصوصی همسر سابقش در شبکه‌های اجتماعی کرده بود در عملیات کارشناسان پلیس فتای استان کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در پی شکایت خانم جوانی مبنی بر اینکه شخص ناشناسی در شبکه اجتماعی لاین تعدادی از عکس‌های خصوصی‌اش را انتشار داده و باعث هتک حیثیت و سلب آسایش وی شده است پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: با انجام تحقیقات تخصصی و جستجو در فضای سایبری کارآگاهان پلیس این متهم را شناسایی کردند و مشخص شد که همسر سابق شاکی است.

به گفته شفیعی، با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌ها اعتراف کرد که در گذشته ازدواج ناموفقی داشته و به‌ دلیل کدورتی که از همسرش دارد به این کار دست زده است.

وی با اشاره به اینکه پرونده به همراه متهم به دادسرا ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: هرگونه انتشار فیلم و عکس خصوصی دیگران در فضای سایبری جرم است و تبعات قانونی در پی خواهد داشت، از این رو مجرمان باید بدانند که هیچ تحرکی از چشم تیزبین پلیس به دور نخواهد ماند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =