سرمربی تیم فوتبال امید می گوید مسابقات غرب آسیا کسب تجربه برای بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد خاکپور در نشست خبری که امروز ظهر (چهارشنبه) به همراه اعضای کادر فنی در ارتباط با مسائل و اتفاقات تیم ملی امید برگزار شد، اظهار کرد: از باشگاه‌ها و مربیان لیگ تشکر می‌کنم که بازیکنان خود را در اختیار ما قرار دادند و به ما کمک بسیاری کردند. تمام تلاشمان را کردیم تا تیمی بهتر از مرحله اول داشته باشیم و تمرکز بیشتری بر روی کار قرار دهیم.

خاکپور گفت: پس از اردوی هلند وارد تورنمنت غرب آسیا شدیم و هدف ما شبیه سازی مسابقات بود. در این مسابقات توانستیم اعتماد به نفس خوبی به بازیکنان بدهیم و کادر فنی ما هم درس های زیادی از این بازی ها گرفتند. ما در حال حاضر به اردوی امارات فکر می کنیم.
خاکپور درباره اردوهای تیم ملی امید گفت: بعد از امارات به ترکیه خواهیم رفت و سعی می کنیم از تمام نفراتمان استفاده کنیم تا بتوانیم به هماهنگی برسیم.بعد از ترکیه اردویی در کیش یا اهواز خواهیم داشت و شاید هم بازی با تیم کره شمالی برگزار کنیم.
سرمربی تیم فو‌تبا‌ل المپیک ایران درباره حضور آریا هاشمی در این تیم، خاطر‌ نشان کرد: این بازیکن کیفیت لازم را برای حضور در مرحله نهایی به همراه تیم ‌ملی امید نخواهد داشت.
سرمربی تیم ملی امید درباره مرحله بعدی انتخابی المپیک گفت: کار ما در مرحله نهایی سخت شده است و ما برای رسیدن به المپیک راه دشواری در پیش داریم. قطر میزبان است و سوریه هم دربازی های غرب آسیا تیمی قوی نشان داده است. چین هم لیگی قوی دارد و کار ما برای صعود سخت است.
او درباره اتفاق های بعد از مسابقات غرب آسیا گفت: ابتدا از مردم بخاطر آن اتفاق عذرخواهی می کنم.از آقایان خاکپور و کاشانی هم عذر می خواهم که با آن تصمیم دلشان را شکستم. هرچند چنین اتفاق‌هایی برای اصحاب رسانه خبرساز است ولی از اصحاب رسانه هم معذرت خواهی می‌کنم.
خاکپور درباره تغییر قراردادش و صحبت های کفاشیان گفت: از بهمن سال گذشته از فدراسیون در خواست کرده بودم تا قرار داد تیم امید مثل همه قرارداد های مرسوم در دنیا بسته شود و دوطرف حرف هایشان را بهم بزنند و با هم به تفاهم برسند.
قراردادی در فروردین ماه تنظیم شد که کاملا یک طرفه بود و تنها چیزی که وجود نداشت تعهدات فدراسیون بود.در قرارداد تنظیم شده 11 بند مربوط به تعهدات مربی بود و هیچ تعهدی مربوط به فدراسیون نمی شد و من آن را امضا نکردم. ما اگر بخواهیم کاری را که 40 سال است انجام داده‌ایم تکرار کنیم قطعا همان نتیجه قبلی که عدم صعود به المپیک است تکرار خواهد شد بنابراین باید نگاه ویژه‌ای به تیم المپیک وجود داشته باشد.
خاکپور درباره کمک فدراسیون به تیم ملی امید گفت: تا به امروز فدراسیون کمکی به تیم ملی امید نکرده است . قرارداد جدیدی که تنظیم شده بود بررسی شد اما باز هم مسائلی در آن وجود داشت که باید اصلاح می‌شد. بنابراین درخواست کردیم تا مشاور حقوقی من و فدراسیون فوتبال بنشینند و بحث کنند و به این نتیجه لازم برسند. این اتفاق روز گذشته انجام شده و قرار است به زودی با توجه به تغییراتی که مد نظر قرار گرفته حتی اگر به قول ایشان همان یک "واو" است قرارداد امضا شود.
خاکپور درباره تعامل با تیم بزرگسالان گفت: ما تا به حال تعامل خود را با تیم بزرگسالان نشان داده‌ایم. من امروز 27 بازیکن معرفی کردم که اگر نیاز باشد در اختیار تیم ملی بزرگسالان هم قرار می گیرد
خاکپور درباره اینکه برای داشتن تیم ملی بزرگسالان خوب و قوی باید به تیم ملی پایه رسیدگی شود گفت: برنامه ما هم از اول این بود که هر تیمی بازیکنان خودش را داشته باشد و با توجه به بازی های رسمی اولویت بندی کنیم.
خاکپور درباره اینکه چرا بندی از قراردادش را مطرح نمی کند گفت: من صراحت لهجه دارم و هیچ وقت سعی نکردم در لفافه حرف بزنم و همیشه حقیقت را گفته ام. در آن بند گفته بود مربی پس از قطع همکاری نسبت به جایگاه تیم ملی امین بوده و نمی‌تواند هر گونه اظهار نظری منفی راجع به مسئولان فدراسیون، تیم و دیگر چیزها کند و در صورت عدم پایبندی به این قرارداد فدراسیون می‌تواند دو برابر این مبلغ را از مربی بگیرد و او را به کمیته انضباطی و اخلاق ارجاع دهد. اینکه در این بند نوشته شده است پس از قطع همکاری یعنی مادام‌العمر و این بند می‌گوید همیشه باید زبان‌مان بسته باشد و افکارمان را نیز ببندیم و این درست نیست. فکر نمی‌کنم هیچ کدام از شما دوستان رسانه‌ای هم حاضر باشید چنین بندی را قبول کنید.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =