ساماندهی ورودی های شهر خرم آباد  با شتاب بیشتر در حال انجام می باشد

با توجه به تاکید شهردار به ساماندهی ورودی های شهر، تا به حال شهرداری اقدامات موثر و مشهودی از سمت ورودی بروجرد به خرم آباد انجام داده است، ساخت پارک کاسیت به مساحت 7 هکتار با روند قابل قبولی در حال اجرا می باشد

به گزارش خبرانلاین لرستان،این پروژه از ابتدای سال 94 آغاز و با نظارت مدیریت عمران به صورتی پیمانی و امانی با همکاری سازمان فضای سبز و پارک ها در حال انجام می باشد. حشمت اله شاهرخی در خصوص پروژه ی فوق عنوان کرد: با توجه به تاکید شهردار مبنی بر ساماندهی ورودی های شهر، شهرداری با استفاده از تمامی ظرفیت خود، اقدام به ساماندهی ورودی شهر از سمت بروجرد به خرم آباد کرده است.پارک کاسیت با 7 هکتار دارای آیتم هایی چون : پارکینگ،آبنما،برکه،نمازخانه،سرویس بهداشتی و ... می باشد.مدیر عمران شهرداری اظهار داشت: تا به حال 1000 مترمربع کار احداث برکه،800 مترمربع ایجاد فضای سبز، 150 هزار مترمربع خاک برداری، 20 هزار مترمربع تسطیح و شیب برداری،750 مترمرکب دیوارچینی این پارک انجام شده است.

شهرداری خرم آباد ساماندهی دیگر ورودی های سطح شهر را در اولویت برنامه ها قرار داده است،همزمان با پارک کاسیت ،عملیات ساماندهی ورودی شهر از سمت اهواز به خرم آباد در حال انجام می باشد.ساخت پارک میراث بر فراز تپه ی ماسور از دیگر اقدامات ارزشمند شهرداری به شمار می رود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    لطفا به منطقه بهرامی که ورودی شهر از طرف اهواز هست هم رسیدگی شود