صعود استقلال با کمک گلر فولاد و سوپرگل جابر!

در حالی که فولاد خیلی زود جلو افتاده بود، آبی‌پوشان در همان نیمه اول بازی جبران کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند. 

در همان ابتدای بازی پاس فوق العاده فشنگچی از میانه میدان به شریفات رسید و این بازیکن با یک ضربه چیپ دروازه استقلال را باز کرد. 

بعد از این گل استقلال بازی را در دست گرفت. فشار این تیم ادامه داشت تا این که در دقایق 15 و 20 روی دو ارسال کرنر و دو اشتباه از سلیمی؛ دروازه بان فولاد،، میثم مجیدی و حنیف عمران زاده دروازه فولاد را باز کردند. 

از نکات بسیار جالب بازی این بود که در دقیقه 24، هادی نوروزی توسط تماشاگران استقلالی تشویق شد تا این سنت حسنه فقط در بازی دربی رعایت نشده باشد. 

در ادامه این نیمه و اوایل نیمه دوم بازی چندان جذابی را شاهد نبودیم. استقلال انگیزه‌ای برای حمله نداشت و فولادی‌ها هم حملاتشان زهر کافی را نداشت. در چند موقعیت می‌توانستند به گل برسند که هافبک‌ها و مهاجمان این تیم به هیچ وجه دقت کافی را نداشتند. 

بازی آرام در حال پیگیری بود تا این که در دقیقه 77 ضربه امیدابراهیمی با دفع ناقص بهمن کامل و خانزاده یک موقعیت فوق العاده برای انصاری به وجود آمد تا این بازیکن با یک قیچی برگردان دروازه سلیمی را باز کند.

در ادامه هم باز این فولادی‌ها بودند که سعی داشتند بازی را در دست بگیرند، اما تنها تا پشت محوطه جریمه خوب پیش می‌رفتند. ضد حملات استقلال هم در نوع خود خطرناک بودند و دو موقعیت تک به تک از دست رفت. 

در کل؛ جابر انصاری با ارسال 2 پاس گل و به ثمر رساندن یک سوپر گل، بهترین بازیکن میدان بود. 

استقلال با پیروزی 3 - 1 برابر فولاد؛ حریف نفت تهران در مرحله بعدی شد. 

 

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =