پست فیس بوکی و محیط زیستی رییس جمهور کشوری که خود بزرگترین تخریب کننده محیط زیست است

روز گذشته اوباما اولین صفحه شخصی اش را در فیسبو ک ساخت و در اولین پست اش از تغییرات آب و هوا سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باراک اوباما، رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا، بعد از مدت ها دیروز وارد فیس بوک شد، او در اولین پستش اعلام کرد که می خواهد صفحه اش جایی برای مکالمه های واقعی باشد پس از آن او از مشکلات تغییر آب و هوا گفت.

در آن پست اوباما، کاربران فیس بوک را به پیاده روی در حیاط پشتی کاخ سفید برد او در فیلمی در پستش از مردم خواست " این سیاره زیبا ما را حفظ کنند ".

گفتنی است کاربر دیگری به اسم باراک اوباما در فیس بوک وجود دارد، آن کاربر 45 میلیون دنبال کننده دارد و سازمانی دیگر آن را اداره می کند.

اظهارات باراک اوباما در فیس بوک شخصی خود در شرایطی است که براساس گزارش آژانس بین المللی محیط زیست در سال ۲۰۱۴ کشور آمریکا یکی از بزرگترین تخریب کننده های محیط زیست در دنیا است. علاوه بر این در این کشور زیرساخت های صنایع تا حدی زیادی با تخریب مناطق طبیعی ایجاد شده است.

به طوریکه با پایان جنگ جهانی دوم ایالت‌های غربی آمریکا رشد بالایی را در اقتصاد و جمعیت تجربه کردند و همین امر سبب
تغییر کاربری منابع آب و انرژی این مناطق از مصرف در کاربردهای زراعی به سمت مصرف در مناطق تجمع جمعیت و صنایع شد. به عقیده مرکز منابع آب ایالت کالیفرنیا در صورتی که تا سال ۲۰۲۰ منابع بیشتری برای تامین آب این منطقه پیدا نشود این ایالت با کمبود آبی به اندازه مصرف امروزی آب خود مواجه خواهد شد.

منبع: سی ان ان / 9 نوامبر 2015

237 42

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =