رییس سابق فدراسیون فوتبال امروز در نمایشگاه بین المللی حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،محمد دادکان که در نمایشگاه مطبوعات حاضر شده بود در پاسخ به این سوال که برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال کاندیدا می شوید یا نه این واکنش را نشان داد:«بدم نمی آید در انتخابات شرکت کنم.من همیشه گفته ام که علاقه زیادی دارم تا برای جوانان کار کنم.اما به دلیل بی انضباطی هایی که هست خیلی ها دوست ندارند وارد این عرصه شوند.در دوره های قبل همین بی انضباطی ها باعث شد تا خیلی ها فرار کنند.»

دادکان با بیان اینکه در زمان قدیم مردم استقبال بیشتری از مسابقات فوتبال می کردند ادامه داد:«جمعیت امروز تهران خیلی بیشتر از قبل است اما استقبال هواداران خیلی کم است.این سوال را باید از مسئولان بپرسید که چرا مردم دیگر به ورزشگاه ها نمی آیند.به نظرم اینکه فقط می گوییم کمبود امکانات اصلا توجیه خوبی نیست.»

دادکان در پایان گفت:«در سیستم آقایان من نوکر کسی نیستم.بنده فقط نوکر امام حسین(ع)هستم.حرف من این است که مردم را نباید سر کار بگذاریم.»

 

 

251 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    11 6
    بابا كلاس . حالا نميشه با درخواست آبدارخونه اين مسئوليت را بپذيري
  • بی نام US ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    9 9
    خدا رحم کنه. این فوتبال فقط دادکان رو کم داشت که از اینی که هست بازم داغونتر بشه.
  • بی نام A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    8 1
    اینقدر قحط الرجال شده که باز مجبوریم . دور باطل بزنیم . اگه یادتون باشه دوره دادکان هم اعتراض زیاد بود که دیکتاتوری فدراسیون هدایت میکنه و سر انتخاب اقای شاهرخی که سرمربی تیم ملی بود و مردم ناراضی بودن و اهمیت به نظر مردم و کارشناسان نمیداد و اخر سر با زور سازمان تربیت بدنی برانکو رو اورد . هر چند در دوره ایشان هم تو اسیا هیچی نشدیم و جام جهانی هم با سهمیه اضافی فیفا و به عنوان تیم دوم صعود کردیم . دادکان بهتر از کفاشیان هست ولی در کل زیاد فرقی با هم از لحاظ نتیجه گیری ندارن .
  • مهدی رحیمی آتانی DE ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    6 6
    آقای دادگان تورو خدا برگرد التماستم میکنیم اینجا جای مدیری مثل شما و صفایی فراهانی نه جای عده ای دست به سینه که مدیریتم بلد نیستند من بعنوان یه فرد عادی جامعه بجای رئیس جمهور ازت میخوام برگردی.اینجا مدیر میخواد نه بازیگر....
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    4 5
    جناب دادكان با سلام اگر براي بتزگشت شما به فوتبال رييس جمهور بايد درخواست كند حتما براي برگشت صفايي فراهاني كه عملكرد پايه اي و اساسي در زمان حضور در فدراسيون داشت و به مرانب بهتر از شما بود اعضاي 5 بعلاوه يك بايد درخواست بدهند.
  • محمد A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    25 4
    بدبختی ما همین نوکران لفظی هستند.اره تو حرف زدن ایشون نوکر امام حسین هست یادش رفته تو زمان ایشون دایی همه کاره تیم ملی بود و خود ایشون هم از دایی حساب ویژه ای می بردند