بیژن نوباوه به خبرگزاری ایبنا گفته که در هر شرایطی از برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی به خصوص نمایشگاه مطبوعات استقبال می‌کند.

او با بیان این مطلب که  دوست دارم  این نمایشگاه محلی برای تنویر افکار عمومی باشد ، افزود: «چرا که برگزاری نمایشگاه بهانه است و اساس و هدف آن موضوع دیگری است.»

نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «تنویر افکار عمومی با حضور همه صداها محقق می‌شود و به همین دلیل همه باید در این گونه فعالیت‌ها حضور پیدا کنند و مردم ما آن‌قدر فهیم هستند که بتوانند صدای مورد نظر خود را انتخاب کنند. بنابراین باید زمینه‌ای فراهم کنیم تا مردم در این حوزه قدرت انتخاب بیشتری پیدا کنند.»

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره حضور  نیافتن برخی رسانه‌ها در نمایشگاه امسال هم گفت: «بدترین حالتی که می‌تواند در این گونه فعالیت‌های فرهنگی به وجود بیاید این است که گروهی بخواهند این گونه فعالیت‌ها را تحریم کنند. گاهی این تفکرات به افرادی تعلق دارد که از زمانه و جامعه خود عقب هستند.»

نوباوه تاکید کرد: «افراد و گروه‌ها می‌توانند نقد کنند و نظرات خود را به بحث بگذارند و اگر نقد منصفانه و منطقی ارائه دهند باید دست آنها را بوسید، اما باید توجه داشته باشیم که نقد با تخریب و فحش دادن فرق دارد. من فکر می‌کنم که دشمنان ما در جامعه جهانی و کسانی که نمی‌خواهند جامعه ما رشد فکری داشته باشد، برای این فکر و اندیشه غلط برنامه‌ریزی کرده‌اند.»

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =