دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با هم تیمی های خود سهمیه المپیک روباتیک قطر را کسب کرد

یک دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به اتفاق هم تیمی های خود توانست در مسابقات انتخابی المپیاد جهانی روباتیک که در تهران برگزار شد ضمن کسب مقام نخست ، سهمیه حضور در المپیک را کسب کند

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین مسابقات انتخابی دوازدهمین المپیاد جهانی روباتیک شهریورماه امسال در هتل استقلال تهران با حضور تیم های سراسر کشور برگزار گردید و تیم های برگزیده جهت شرکت در رقابت های جهانی شناخته شدند. تیم هایی از تهران، اصفهان، قزوین، زنجان، یزد، شاهرود، سمنان و... در این المپیاد شرکت کرده بودند.
این مسابقات در 4 گروه R.C. Senior - R.C. Junior - Open Category و University Category برگزار شد، که پس از رقابتی سخت و نفس گیر با معرفی برگزیدگان خاتمه یافت.
تیم دانشجویی لگوی آموزشی شاهرود متشکل از مصطفی باقری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و محمد عباسی و سینا نظری از دانشگاه شاهرود به مربیگری سیدمحمد بیطرف به عنوان تیم نخست بخش دانشجویی مسابقات University Category برگزیده شدند و سهمیه حضور در دوازدهمین المپیاد جهانی رباتیک را کسب کردند.
المپیاد نهایی این مسابقات در تاریخ 6-8 نوامبر 2015 در کشور قطر برگزار میگردد.
مسابقات جهانی روباتیک رویدادی علمی، فن‌آورانه و آموزشی برای نوجوانان و جوانان سراسر جهان است تا مهارت‌هایی نظیر حل مسأله و خلاقیت را در خود پرورش دهند. شرکت در این رقابت‌ها تلفیقی از دانش، مهندسی، ریاضی و برنامه‌نویسی کامپیوتری را به کار می‌گیرد.
مسابقات WRO اولین بار در سال 2004 با شرکت 12 کشور آغاز شد. از این تاریخ هر سال مسابقات جهانی در کشورهای مختلف برگزار می‌شود. در سال‌های اخیر تعداد کشورهای حاضر در مسابقات به 50 کشوررسیده‌است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =