۰ نفر
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

تسنیم نوشت: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با اشراف کامل اطلاعاتی پلیس قاتل معلم شهید در سراوان دستگیر شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس :سردار حسین رحیمی لحظاتی قبل اظهار داشت: فردی که با استفاده از سلاح گرم،معلمی را در شهرستان"سراوان" استان سیستان و بلوچستان به قتل رسانده است با اشراف کامل اطلاعاتی پلیس ،بامداد امروز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی قتل معلمی که براثر اصابت گلوله توسط فرد ناشناسی در تاریخ پنجم بهمن سال گذشته، در روبه روی یکی از مدارس شهرستان سراوان به قتل رسیده بود، بررسی موضوع به طور ویژه و تخصص در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از وقوع جرم و با توجه به حساسیت موضوع، تیم های تخصص و عملیاتی پلیس تشکیل شده و موضوع از ابعاد مختلف مورد بررسی دقیق و کارشناسی، کارآگاهان قرار گرفت.

سردار رحیمی افزود: کارآگاهان پلیس پس از انجام اقدامات گسترده تخصص و پایش مداوم اظلاعاتی،سر نخ هایی از دخالت یک متهم سابقه دار در این رابطه بدست آوردند و پس از شناسایی این متهم،کار آگاهان پلیس، محل اختفای این فرد را در یکی از زروستاهای سراوان شناسایی و بامداد امروز با اعزام نیروهای تخصصی و عملیاتی،وی را در مخفیگاهش دستگیر نمودند.

سردار رحیمی تصریح کرد: این متهم در ابتدا منکر هر جرمی بود و در تحقیقات تخصصی پلیس، به قتل این معلم با استفاده از یک قبضه سلاح غیر مجاز به دلیل اختلافات قبلی اعتراف کرد.

 

۴۷۲۳۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =