افرادی که در پوشش خرید مصالح ساختمانی از کسبه های شهرهای ارومیه بیش از شش میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند توسط پلیس آذربایجان غربی دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، سرهنگ  سامان غني زاده  گفت: در پي چند فقره گزارش کلاهبرداري از کسبه شهر ستان هاي استان آذربايجان غربي و شرقي توسط افرادي به هويت هاي معلوم، تيمي از ماموران پليس آگاهي بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: در بررسي اظهارات شاکيان که اکثراً مصالح فروش ساختماني بودند ، مشخص شد متهمان با خريدهاي جزئي و رفت و آمد با خودروهاي لوکس و همچنين معرفي خود به عنوان مهندس و ساير عنوان هاي جعلي با جلب اعتماد کسبه، اقدام به درخواست مصالح در مقادير زياد کردند، به گونه اي که پس از گرفتن مصالح از محل کار خود متواري مي شدند .
سرهنگ "غني زاده " تصريح کرد: ماموران دايره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي پس از بررسي اظهارات دقيق مالباختگان با بازبيني دوربين مدار بسته تعدادي از اين مصالح فروشي ها، متهمان را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي آنان را دستگير کردند.
اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: متهمان در تحقيقات اوليه سعي داشتند خود را بي گناه جلوه دهند اما در مقابله با ادله و شواهد محکم و انکارناپذير کارآگاهان پليس، به کلاهبرداري از 6 نفر از شهروندان شهرهاي اروميه، شبستر و نقده با استفاده از روش فوق به مبلغ به مبلغ 6 ميليارد و 656 ميليون و 800 هزار ريال كلاهبرداري اعتراف کردند.
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي در پايان خاطر نشان کرد : در اين عمليات، پنج نفر دستگير و تعداد پنچ دستگاه خودروي لوکس توقيف شد؛ با تشکيل پرونده مقدماتي جهت ادامه رسيدگي تحويل مقامات قضائي شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =