سردار آزمون درحالی که به دلیل صادرنشدن ویزایش باید جدا از سایر ملی پوشان ، دوران آسیب دیدگی را سپری می کرد ، ناگهان بعد از پیروزی تیم ملی برابر ترکمنستان ، بغضش ترکید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این بار سردار آزمون از تیترهای رسانه ها دلخور است. البته نه برای مطالبی درباره خودش که گیر او به تیتری است که یکی از روزنامه های ورزشی برای بازی ایران و ترکمنستان زده بود. او در اینستاگرامش از دلخوری اش نوشت . از این گفت که خودش و پدرانش ، سالهاست افتخار می کنند که به رغم ترکمن بودن ، سربازان ایران هستند و به ایرانی بودن شان افتخار می کنند. از این گفته بود که چرا باید به قومیت ها نگاه بدی شود و این نوشته اش با واکنش های بسیاری روی اینستاگرامش مواجه شد. بسیاری از کاربران پیج او با این جوان تیم ملی همدلی کردند و انتقادهای تندی شد از تیتر نچندان دوست داشتنی یک روزنامه ورزشی.
سردار که آسیب دیده است و البته به دلیل صادر نشدن ویزایش ، همراه تیم ملی در سفر گوام نیست ، به این امید دارد که هرچه زودتر برگردد و بازی های درخشانش در تیم ملی را از سر بگیرد . اهالی ترکمن صحرا ، در همه سال های تاریخ ایران ، از قوم های غیور مرزبان ایران بوده اند و نقشی پر رنگ در حراست از مرزهای شمالی و شرقی ایران داشته اند.

 

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 001 IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    زنده باد سردار ... سردار ترکمن صحرا ...
  • بی نام A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    جالبه خبرآنلاین هر نوع توهینی رو توی کامنتها منتشر میکنه ولی یک تیتر چاپ شده روزنامه رو چاپ نمیکنه
  • مجید.س A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    راستش من هم تعجب کردم . یادمان باشد ترکمنستان روزی جزو خاک ایران بود نه علیه ایران
  • کشاورز IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    7 2
    فقط ایران