تسنیم نوشت،مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی با بیان اینکه دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان با حضور 161 ناشر کشوری و 17 ناشر استانی برگزار می‌شود، گفت: بزرگترین رویداد فرهنگی خراسان جنوبی با حضور معاون فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.

احمد محبی اظهار داشت: دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه بین المللی بیرجند افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه غرفه تازه‌های کتاب خراسان جنوبی دایر می‌شود، افزود: امسال بیش از 161 ناشر از سراسر کشور برای حضور در دهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی ثبت نام کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال هم به کمیت و کیفیت توجه زیاد شده است، گفت: در دهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی 161 ناشر کشوری حضور دارند.

محبی از تخفیف 30 درصدی خرید کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی خبر داد و افزود: نمایشگاه کتاب بزرگترین رویداد فرهنگی خراسان جنوبی است که امسال 17 غرفه برای ناشران استانی در نظر گفته شد.

وی با بیان اینکه در دهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی از فروش کتاب‌هایی که در نمایشگاه‌های دیگر فروش نرفته، جلوگیری می‌شود، اظهار داشت: در این نمایشگاه تدابیری اتخاذ شده است که کتاب‌هایی که در خراسان جنوبی امکان دسترسی به آن وجود دارد، ممانعت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار در شیفت کاری صبح هم نمایشگاه بر روی علاقه‌مندان باز است، گفت: در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی تسهیلاتی برای خرید آنلاین کتاب اتخاذ شده تا افراد علاقه‌مند به خرید کتاب بتوانند نهایت استفاده را بکنند.

دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی صبح دوشنبه ساعت 9و 30 دقیقه با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی واقع در خیابان غفاری محل نمایشگاه‌های بین المللی افتتاح می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =