تسنیم نوشت: سخنگوی شرکت هواپیمایی ایرفرانس اعلام کرد که هواپیمای مسافربری این شرکت بلافاصله پس از دریافت تهدید بمب‌گذاری در فرودگاه آمستردام زمین گیر شده و مسافران آن تخلیه شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه دیلی میل، سخنگوی شرکت هواپیمایی ایرفرانس تاکید کرد: پس از دریافت تهدید به بمب‌گذاری از طریق توییتر، هواپیمای مسافربری این شرکت در فرودگاه آمستردام که قصد عزیمت به پاریس را داشت، زمین گیر شده و کلیه مسافران تخلیه شده‌اند.

در این پیام تهدید آمیز توییتر آمده است: روسیه را فراموش کنید، منتظر چیزی باشید که برای پرواز ای اف 1741 از آمستردام به پاریس اتفاق خواهد افتاد. دیروز پاریس و اکنون فرودگاه آمستردام به زودی توسط برادران ما هدف حمله قرار می گیرد.

اشاره این پیام توییتری به حادثه سقوط هواپیمای ایرباس روسیه بر فراز صحرای سینا در مصر و حملات تروریستی اخیر در پاریس بوده است.

سخنگوی ایرفرانس افزود: این پرواز زمین گیر شده است. ما پیام های تهدیدآمیزی را از طریق توییتر دریافت کرده ایم. همه مسافران تخلیه شده اند. ما با استفاده از سگ همه هواپیما را مورد بازرسی قرار دادیم.

حملات اخیر در پاریس مرگبارترین حملات تروریستی در فرانسه به شمار می رود. در 6 حادثه تروریستی جداگانه در پاریس، 128 نفر کشته و بیش از 180 نفر زخمی شدند.

افراد مسلح و بمب گذاران به رستوران ها، یک سالن کنسرت و یک استادیوم ورزشی در پاریس حمله کردند.

رئیس جمهور فرانسه در واکنش به این انفجارها آن را حمله تروریستی بی سابقه توصیف کرده است. این مرگبارترین حادثه تروریستی در پاریس بوده است.

چندی پیش نیز یک فروند هواپیمای ایرباس ای 321 روسی با 217 مسافر و 7 خدمه در صحرای سینا سقوط کرد. این هواپیما از شهر شرم الشیخ به سوی سن پیترزبورگ در حال حرکت بود. همه سرنشینیان این هواپیما از جمله 25 کودک در بزرگترین فاجعه هوایی در تاریخ روسیه و شوروی سابق جان باختند.

گروه تروریستی داعش لحظاتی پس از سقوط این هواپیما مدعی شد که این هواپیما را به تلافی حملات هوایی روسیه در خاک سوریه، سرنگون کرده است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =