ایرنا نوشت ، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:ارزیابی و ارزشیابی دستگاه های اجرایی باید براساس معیارها و ملاک های علمی، کارشناسی و منطقی صورت گیرد.

قاسم سلیمانی دشتکی،  در ستاد صیانت از حقوق شهروندی و رعایت حریم امنیتی عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:در ارزیابی دستگاهای اجرایی و ارزشیابی مدیران، نباید حقی از کسی ضایع شود.
وی تاکید کرد:امتیاز دستگاه های اجرایی و نمره مدیران باید در عملکرد پایان سال مدیران کل لحاظ شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: برای بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و رعایت حریم امنیتی عمومی، چهار گروه در استان و 14 گروه در شهرستان های 9 گانه تشکیل و فعال شده اند.
زهرا حبیبی آلیکوهی تصریح کرد:این گروه ها عملکرد 60 دستگاه اجرایی استانی و 249 اداره شهرستانی در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و رعایت حریم امنیتی عمومی را بررسی کرده اند.
وی افزود:پیگیری موارد مربوط به صیانت از حقوق شهروندی و رعایت حریم امنیتی عمومی در دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی، نقش مهمی در ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به مردم داشته است.
حبیبی آلیکوهی اضافه کرد: توجه نکردن به دستورالعمل ها، گزارش ندادن عملکرد و نبود فضای فیزیکی کافی برای تفکیک جنسیتی کارمندان در محیط های اداری، از مهمترین مشکلات دستگاه های اجرایی شهرستانی به شمار می رود.
وی بیان داشت: ایجاد و راه اندازی اداره یا گروهی با عنوان صیانت از حقوق شهروندی و رعایت حریم امنیتی عمومی در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ها، می تواند به رفع مشکلات این حوزه و تقویت نقاط مطلوب کمک کند.
گفتنی است ، در این نشست، برخی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری، عملکرد خود را در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و رعایت حریم امنیتی عمومی ارائه کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =