معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اعلام اسامی داوران سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین، از برگزاری جلسه توجیهی این داوران خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ، سعید رحیمی، معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ، با اعلام اسامی داوران سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین اظهار کرد: جلسه توجیهی این داوران روز گذشته، شنبه در قزوین برگزار شد.
وی با بیان اینکه 11 داور کار قضاوت را در این مسابقات انجام می‌دهند، افزود: از این تعداد 6 داور ویژه آقایان و 5 داور نیز در بخش بانوان حضور دارند.
رحیمی ادامه داد: در بخش آقایان اساتید قلی‌پور، وفاپور، حبیب‌زاده، علیرضا نداف، سعید طوسی و مهدی عباسی کار داوری مسابقات آقایان را برعهده دارند.
وی عنوان کرد: همچنین در بخش بانوان، مطلبی، افشار ایرانی، چراغی، صحاف و دیانی کار قضاوت مسابقات بخش بانوان را انجام خواهند داد.
این مسئول با بیان اینکه بخشی از آیین‌نامه داوری این مسابقات دچار تغییرات شده است، بیان کرد: به همین دلیل روز گذشته شنبه جلسه توجیهی نیز ویژه این داوران برگزار شده است.
یادآوری می‌شود که مرحله استانی سی‌و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین 27 و 28 آبان‌ماه در آستان مبارک امامزاده حسین(ع) و امامزاده اسماعیل(ع) قزوین برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =