۰ نفر
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

به گزارش مهر، رئیس آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در حال حاضر هوای اصفهان برای گروه حساس در شرایط ناسالم قرار دارد.

بابک صادقیان در مورد آخرین وضعیت کیفیت هوای اصفهان اظهار داشت: بر اساس بررسی گزارش‌های پایگاه‌های سنجش آلودگی هوا در هشت نقطه شهر اصفهان میانگین آلاینده‌های موجود در هوای این شهر گویای شاخص ۱۴۳ است که این امر شرایط هوای ناسالم را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای آبان تاکنون ۱۳ روز هوای ناسالم در شهر اصفهان گزارش شده است، افزود: امروز نیز کیفیت هوا برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار دارد.

رئیس آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه در آبان ماه هوای پاک در شهر اصفهان حاکم نبوده است، اضافه کرد: سکون هوا، پایداری و انباشت آلاینده‌ها هوای اصفهان را در بیشتر روزها در شرایط ناسالم برای عموم و گروه‌های حساس قرار داده است.

وی با بیان اینکه شهروندان باید از هرگونه تردد غیر ضروری در شهر خودداری کنند، افزود: بر این اساس کودکان، افراد سالمند، خانم‌های باردار و کسانی که دارای مشکلات تنفسی هستند تا حد امکان از تردد در شهر اصفهان تا خروج از شرایط فعلی خودداری کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =