اسماعیل بوداغی اظهار داشت: ارائه سرویس و خدمات جدید پستی در دنیای رقابتی شبکه پستی با هدف ارتقای کیفیت خدمات در کنار نوآوری و تنوع در دستور کار قرار گرفته است.
به گفته وی، راه اندازی باجه فروش الکترونیک، پست لجستیک، طرح TLS ( تحویل مرسوله در زمان خاص)، ارایه خدمات بیمه ای به نیابت از شرکت های بیمه، طرح پست مستقیم با هدف تبلیغات هوشمند و بازاریابی، پست پخش، من و پست و پست رسانه از خدمات جدید این شرکت است.
وی اظهار کرد: اگرچه سرانه مرسولات پستی در سال اخیر رشد یافته اما این شاخص در ایران هنوز پایین است.
به گفته بوداغی، سرانه مرسولات پستی در ایران 10 مرسوله است که با متوسط این شاخص در دنیا که رقم 50 مرسوله است، فاصله بسیار دارد.
وی با بیان اینکه سه برنامه کاری برای شرکت پست ایران تدوین شده، گفت: این شرکت هم اکنون ماموریت سه بعدی خدمات فیزیکی، خدمات مالی و الکترونیکی را برای شهروندان ارائه می دهد.
معاون فنی شرکت پست تصریح کرد: این شرکت سرویس پست مالی را هم اینک در 150 نقطه در سطح کشور اجرا می کند که تمامی خدمات مالی و بانکی را در آن به مردم ارائه می کند.
بوداغی افزود: هم اینک خدمات مالی و مخابراتی در 10 هزار دفتر پستی روستایی به مردم کشور ارائه می شود.
به گفته وی، یکهزار واحد پستی دولتی، پنج هزار واحد ICT شهری، 10 هزار دفتر روستایی و دو هزار نمایندگی پست در کشور فعال است.
گفتنی است ، معاون فنی شرکت پست برای اجرای طرح نوسازی سخت افزاری پستچی های چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.
ایرنا نوشت ، معاون فنی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: با برنامه ریزی های انجام شده سرویس پست ترکیبی یا هایبرید (فیزیکی – الکترونیکی)21 سرویس و در کل ده ها خدمت جدید را ارائه می کند.
کد خبر 479455
نظر شما