مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین: قرآن زندگی را بیمه می کند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین انس و توجه به قرآن را منجر به بیمه شدن افراد در برابر آسیب ها و مشکلات زندگی دانست.

به گزارش خبرآنلاین قزوین به نقل از  اداره روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني (ره) استان قزوين، هدایت صفری در سومین جشنواره قرآنی محمد رسول ا...(ص) کمیته امداد امام خمینی (ره) که در شهرستان آوج برگزار شد، بیان داشت: از همه کسانی که همتی در زمینه قرآن مددجویان داشته اند باید تشکر کنیم

وی ادامه داد: انسان های امروز با بحران های بیشماری دست به گریبان هستند یکی از این بحران ها از بین رفتن کانون خانواده به عنوان قدرتمندترین سنگر جامعه در برابر اسیب هاست

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اضافه کرد: اگر بخواهیم این کانون رابه جایگاه واقعی و حقیقی اش برسانیم بایستی در جامعه قرآنی شویم، یعنی فکر و رفتار و نگاهمان قرآنی شود وبه قرآن باید پناه ببریم.

وی افزود: بحران های امروز همه می خواهد خانواده را برهم ریزد اما نگاه و رفتار قرآنی ما را مصون می کند در نتیجه بی توجهی و عمل نکردن به قرآن موجب می شود تا قرآنی نشدن ما به قربانی شدن ما در پای انحراف و آسیب ها منجر شود.

صفری اعلام کرد: سر مبارک امام حسین (ع) اگر بالای نیزه قرآن خواند بدان دلیل بود که می خواست این پیام را به ما برساند که اگر سر هم از تن جدا شود از قرآن جدا نمی شود.

وی تصریح کرد: قرآن کتاب زندگی است که جنگ وصلح و همه اصول مرتبط به زندگی را در خود دارد در این راستا 132 شبکه امداد فرهنگی در روستاهای استان ایجاد کرده ایم که در حوزه های مختلف خدمات فرهنگی ارائه می دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اظهارداشت: در حال حاضر 26 شبکه فرهنگی در شهرستان آوج داریم همچنین 120 نفر از دانش آموزان و دانشجویان ومادران و دختران بازمانده از تحصیل در این دوره حضور داشتند که 16 نفر در رشته های حفظ ،ترتیل وحفظ قرآن به مرحله استانی راه یافتند.

وی یادآورشد: هم اکنون تعداد 850 دانشجو و سه هزار و 400 دانش آموز تحت حمایت داریم که 500 دانش آموز در مقاطع مختلف به عنوان افسران جنگ نرم در کانون پیروان ولایت عضو هستند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =