مهر نوشت: عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مشکل خیلی بزرگ‌تر از بدهی مانوئل ژوزه برای باشگاه بوجود آمده است، گفت: مشکل پیش آمده را فعلا نمی‌توانیم رسانه‌ای کنیم اما به دنبال آن هستیم.

محمد زادمهر در رابطه با وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس گفت: مشکل اصلی ما در ابتدای فصل جذب یک اسپانسر خوب بود که با وجود اینکه در جذب اسپانسر کمی زمان را از دست دادیم، اما بهترین انتخاب را داشتیم. ما سعی کردیم در این انتخاب، باشگاه نیز سودی ببرد که به اعتقادم در این زمینه خوب عمل کردیم.

وی ضمن اشاره به مشکلات فعلی پرسپولیس افزود: مشکل اصلی باشگاه این است که بدهی های بسیار زیادی از گذشته وجود دارد. ما در تلاش هستیم تا در صورت امکان این بدهی ها را کسر کنیم. باشگاه زمانی به شرایط ایده آل می رسد که بدهی هایش به صفر برسد. فعلا ما نمی توانیم این بدهی ها را به صفر برسانیم، اما در تلاش هستیم تا در صورت امکان آنها را کسب کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با بدهی ژوزه مانوئل تصریح کرد: چیزی که مشخص است اینکه باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت بدهی به این مربی شده است البته ما یک تیم حقوقی قوی داریم که سعی می کنیم تا در صورت امکان از ژوزه تخفیف بگیریم و این بدهی را کسر کنیم.

زادمهر اضافه کرد: البته این کمیته حقوقی پیگیر تمام مسائل باشگاه هستند تا باشگاه دیگر بدهی نداشته باشد و بدهی های گذشته نیز کسر شود.

وی تاکید کرد: ما در اولین جلسه هیات مدیره به این موضوع رأی دادیم که هر مصوبه ای در هیات مدیره مطرح می شود باید ابتدا مورد تایید مسئولان حسابداری باشگاه و تیم حقوقی باشگاه قرار بگیرد تا هیچ گونه عوارضی برای باشگاه پرسپولیس نداشته باشد و اگر هم مشکلی پیش آمد خود ِ این تیم حقوقی باید پیگیر آن باشد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر یک پرونده برای باشگاه باز شده که مبلغ آن چندین برابر طلب ژوزه است و در نوع خود مبلغ بسیار هنگفتی محسوب می شود. این موضوع بزرگترین مشکل باشگاه پرسپولیس در حال حاضر است که نمی خواهیم در این زمان این موضوع رسانه ای شود. فعلا پیگیر حل این مشکل هستیم.

زادمهر در رابطه با عدم تشکیل کمیته فنی باشگاه نیز خاطرنشان کرد: نظر کمیته فنی به نظر مردم بستگی دارد که همانطور که معلوم است مردم نیز که صاحبان اصلی باشگاه هستند، از عملکرد تیم راضی هستند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص برنامه باشگاه پرسپولیس برای نیم فصل و جذب بازیکن تصریح کرد: فعلا در تلاش هستیم تا طبق نظر سرمربی پیش برویم. تنها چیزی که قطعی است این است که یک بازیکنان را جایگزین هادی نوروزی خواهیم کرد و اگر سرمربی تیم صلاح بداند طبق نظر او بازیکن های دیگری را نیز جذب خواهیم کرد.

 

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =