انتقاد داور  بین المللی مسابقات جهانی کوراش  از میزبانی لرستان / بی نظمی در سلف سرویس و خوابگاه

داور بین المللی تیم کوراش ایران اظهار کرد: سفری که قرار بود با هواپیما انجام شود، با یک وسیله بد و حاشیه‌های بسیار زیادی برای کل تیم‌های حاضر در مسابقات کوراش انجام شد

حمیدرضا جعفر اظهار کرد: به ما اعلام شد به دلیل شرایط جوی و برخی مشکلات با اتوبوس‌های VIP به خرم آباد محل برگزاری رقابت های قهرمانی جهان کوراش می رویم، گرچه این ماشینها فقط اسم ویژه را یدک می‌کشیدند.

وی افزود: حتی داوران و تیم‌های خارجی را نیز به وسیله همین اتوبوس‌ها پوشش دادند که حتی یک بطری آب را هم تقبل نکردند و فقط به همراه مسئولان تیم‌های کوراش از کشورهای سوریه، بلغارستان، ارمنستان، کویت و همان پنج داور که از اول همراه ما بودند این سفر در بی توجهی که به ما اعلام شد این مشکلات به ما هیچ ارتباطی ندارد و خودتان می‌توانید مشکلاتتان را حل کنید.

وی ادامه داد: در این سفر حتی خود افراد داخلی تیم به خاطر بی توجه بودن مسئولان بعد واکنش خارجی‌ها که با ایما و اشاره گرسنه بودنشان را نشان می‌دادند هیچ خوراکی را برای خودشان تدارک ندیدند که هیچ بلکه از جیب خود هزینه‌هایی را پرداخت کردیم.

جعفر مدعی شد: با اختلافاتی که بین رئیس فدراسیون و نایب رئیس فدراسیون با انجام واکنش و مصاحبه‌هایی پیش آمده بود، همین باعث بوجود آمدن این مشکلات شد و حتی نه مراسم خوبی و نه پذیرایی که بسیار بدون سازماندهی نیز بود انجام شد.

داور کوراش افزود: درگیری‌های پر بحثی هم تیم‌ها با داوران داشتند که از جمله حواشی پذیرایی بود و باعث شد بی نظمی در سلف غذا ببینیم. در شب اول به ما اعلام شد با لباس داوری به بام لرستان برویم و در ادامه چون هیچ یک از مسئولان برگزاری حضور نداشتند عراقی‌ها و کویتی‌ها مراسم را ترک کردند.

یک داور مسئول تیم خارجی به ما گفت: از برگزاری این مسابقات تعجب می‌کنم و در ادامه یک زد و خوردی هم در خوابگاه پیش آمد.

وی ادامه داد: مزد داوران و همچنین تهیه لباس که به بج معروف است را انجام نداند و حتی بعدها به جای اینکه از ما دلجویی کنند، آمدند گفتند برای مسابقات هزینه جزیی شده و نباید مطرح بشود.

جعفر افزود: بعد اتمام مسابقات هیچ گونه مزدی نه به داوران ایرانی و نه به خارجی ها دادند.

وی تصریح کرد: کار ترجمه را هم داوران خودمان انجام می‌دادند چون مترجم نداشتیم.

وی در پایان گفت: هنوز ما رئیس کمیته انضباطی نداریم و هیچ گونه هزینه ای در خصوص زحمات داوری برای تیم کوراش پرداخت نشده است و ما در بین اختلاف نظرهای میراسماعیلی و رستگار قرار گرفته ایم

باشگاه خبرنگاران/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =