کلیدملی نوشت: دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان گفت: باند مخوف و سازمان یافته پس از پنج ماه کار شبانه روزی و رصد اطلاعاتی توسط اداره کل اطلاعات استان کرمان منهدم شد. تمامی اعضای این باند مخوف و پیچیده در دام سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار و دستگیر شده‌اند.

دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اقدام تهدید آمیز و به آتش کشیدن خودروی یکی از پزشکان متخصص کرمان در دو مرحله مجزا و همچنین تصمیم به قتل نامبرده از طریق ایراد صدمه شدید به‌صورت ایجاد تصادف عمدی، پرونده بصورت ویژه در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ضاربان با برنامه ریزی قبلی با یک دستگاه ماشین فاقد پلاک با سرعت بالا و به قصد قتل ایشان را زیر گرفته و متواری شده بودند که خوشبختانه مضروب در این حادثه از مرگ نجات پیدا می کند.

سالاری گفت:با توجه به دلهره به وجود آمده در جامعه پزشکی، مقابله و برخورد با مجرمین در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفت و پیگیری این پرونده به اداره کل اطلاعات کرمان واگذار و پس از جمع آوری اطلاعات، متهمین شناسایی و طی یک عملیات گسترده 5 نفر از متهمین در سه خانه امن و مجهز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: همچنین در این عملیات 15 دستگاه خودرو مسروقه و میلیاردها ریال اموال مسروقه از اماکن مورد استفاده متهمین کشف و توقیف شد.

دادستان مرکز استان کرمان اعلام کرد: در رصد اطلاعاتی و تحقیقات مامورین وزارت اطلاعات مشخص شد که متهمین دستگیر شده علاوه بر موارد مذکور اقدامات مجرمانه‌ای از قبیل آدم ربایی به قصد انتقام، تهدید و ایراد ضرب و جرح، گروگانگیری و قتل، جعل و استفاده از سند مجعول، جعل عنوان مامورین نظامی و انتظامی و مامورین دولتی و حمل و نگهداری سلاح جنگی غیرمجاز و افشانه‌های غیرمجاز و بیسیم‌­های نظامی نیز مرتکب شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =