عضو مجمع نمایندگان استان قزوین: همتی از تجربیات مطلوبی در حوزه استانداری برخوردار است

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به واسطه تبعیت از سند جمعی اصولگرایی از عملکرد روزبه ناراضی نبودیم این در حالی است که همتی نیز تجربیات مطلوبی در حوزه استانداری برخوردار است.

تسنیم نوشت: روح‌الله عباسپور با اشاره به معرفی فریدون همتی به عنوان استاندار جدید استان قزوین، اظهار داشت: مدت‌ها هست که زمزمه تغییر استاندار قزوین به گوش می‌رسید و این بحث وجود داشته که استاندار قزوین عوض می‌شود که بلاخره امروز این موضوع در جلسه هیئت دولت مطرح شده و فریدون همتی به عنوان پیشنهادی هیئت دولت مشخص شد.

وی با بیان این موضوع که مرتضی روزبه استاندار سابق قزوین کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته است، بیان کرد: به هر حال ما به واسطه تبعیت از سند جمعی اصولگرایی از عملکرد آقای روزبه ناراضی نبودیم این در حالی است که فریدون همتی نیز گزینه خوبی برای استانداری قزوین محصوب می‌شود.

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که فریدون همتی از نیروهای اصولگرا به شمار می‌رود، افزود: فریدون همتی از نیروهای اصولگرای کشور بوده که از سابقه بسیار مطلوبی برخوردار است تا جایی که مدتی به عنوان سرپرست استانداری قم، تجربیات بسیار خوبی در این زمینه داشته است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =