مدیر منطقه 4 شهرداری کرج از روند مطلوب عملیات عمرانی ساخت پارک بین فازی منطقه مهرشهر خبر داد و گفت: احداث این پارک نویدبخش بهبود وضعیت فضای سبز شهری در این منطقه می باشد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ، سید رضا فیض عنوان کرد: با بهره برداری از پارک بین فازی واقع در فاز اول و دوم مهرشهر منطقه 4 شهرداری کرج، نگرانی شهروندان در حوزه فضای سبز این منطقه تا حدود زیادی برطرف می شود.

مدیر منطقه 4 شهرداری کرج اظهار داشت: با توجه به وجود سطوح سبز زیاد در منطقه مهرشهر و نیاز شهروندان ساکن در این محدوده به عرصه های سبز، ساخت پارک بین فازی با مساحت بیش از پنج هکتار به طول هزار و 100 متر از ابتدای سال جاری آغاز شد.

فیض با بیان اینکه اکیپی بیش از 100 نفر از نیروهای فضای سبز در این پروژه مشغول به فعالیت می باشند، گفت: پارک بین فاز اول و دوم مهرشهر از خیابان 111 شروع می شود و تا باند جنگل مسیح پاکدل ادامه پیدا می کند.

این مسئول یادآور شد: این پارک یکی از پروژه های بزرگ منطقه 4 شهرداری کرج در زمینه توسعه عرصه های فضای سبز منطقه می باشد که امید می رود با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی در آینده ای نچندان دور شاهد بهره برداری از آن باشیم.

وی خاطر نشان کرد: احداث و ساماندهی پارکها به لحاظ امکانات و زیبایی بصری موجبات غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها را فراهم می آورد، همچنین شهروندان را برای حضور در سطح شهر و بهره مندی از زیبایی های موجود تشویق می کند.

فیض با اشاره به پتانسیل بالای شهر کرج در افزایش سرانه فضای سبز اضافه کرد: با افزایش فضاهای سبز در سطح این کلانشهر، سرانه تفریحی شهروندان نیز ارتقا پیدا می‌کند که رسیدن به سرانه استاندارد فضای سبز نیز در اولویت برنامه مدیریت شهری کرج قرار دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =