سرهنگ سرتیپ نیا : با اخلال گران نظم عمومی بدون هیچگونه اغماضی برخورد میکنیم

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: نیروی انتظامی شهرستان هیچگونه اغماضی را نسبت به کسانی که بخواهند امنیت را در سطح منطقه و شهرستان اسلام آبادغرب از مردم سلب کنند ندارند.

به گزارش خبرآنلاین، همزمان با فعالیت های گسترده نیروی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ، میزان جرایم روندی نزولی پیش گرفت که این مهم حاصل و دستاورد تلاش های شبانه روزی سبزپوشان تامین کنندگان امنیت است . به همین بهانه گفتگویی دوستانه با سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب انجام داده ایم که در ادامه می آید:

نیروی انتظامی دربحث مبارزه بامواد مخدر چه کارهایی انجام داده است؟

سرهنگ سرتیپ نیا: درشش ماه گذشته ما موفق شدیم بیش از 5 باند مواد مخدر را شناسایی و منهدم کنیم و در این راستا مقادیر زیادی مواد مخدر کشف نیز شد.

این باندها برای پیشبرد کارخود و فرار از چنگ قانون تمام محیط خود را مجهزبه دوربین مدار بسته کرده بودند که بعد از شناسایی دوربین ها توسط مأمورین و جمع آوری آن ها وارد منازل شدیم و مقدار زیادی تریاک،حشیش، هروئین و شیشه کشف و ضبط شد؛ همچنین تعداد 60 نفر دراین رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

چقدر مبارزه با اراذل واوباش در برنامه شما جای دارد؟

سرهنگ سرتیپ نیا: درسطح شهرستان اسلام آباد غرب آمار بسیار خوبی نیروی انتظامی به جای گذاشته به طوری که درحال حاضر درگیری در سطح شهرستان بسیارکم شده و امنیت نسبی خیلی خوبی برقرارشده و در رابطه با این موضوع نیز اقداماتی انجام گرفته است.

نیروی انتظامی شهرستان هیچگونه اغماضی را نسبت به کسانی که بخواهند امنیت را در سطح منطقه و شهرستان اسلام آبادغرب از مردم سلب کنند ندارند.

در اوایل که بنده به این شهرستان منتقل شدم واز این اتفاقات خیلی پیش می آمد، ما کلیه نیروها را پای کار آوردیم و پلیس اطلاعات رافعال تر کردیم.

مأمورین ارذال و اوباش راشناسایی کردند و این اراذل را مکلف و موظف کردیم که به صورت هفتگی و ماهانه خود را به نیروی انتظامی معرفی کنند.

فرم هایی برای این ها طراحی شده که باید آن ها را امضا کنند و کاملا تحت کنترل پلیس نیروی انتظامی هستند.

در حال حاضر در شهرستان اسلام آبادغرب از امنیت خوبی برخورداریم و انشاالله این سطح امنیت ارتقا پیدا کند چون مردم اسلام آباد این ارزش را دارند که نیروی انتظامی برای آن ها سرمایه گذاری کند و نیروی انتظامی باتمام وجود از شهروندان عزیز حمایت خواهد کرد و با قانون شکنان به سختی و با قدرت برخورد کنند.

اخیرا جسدی در رودخانه اسلام آباد کشف شد جزئیات از این حادثه را برای ماتشریح کنید؟

سرهنگ سرتیپ نیا: در رابطه با این موضوع فرضیه قتل از نظر پلیس منتفی است و احتمالا این جسد متعلق به فردی کارتون خواب بوده که فوت شده است.


درپایان اگرصحبتی دارید بفرمایید؟

سرهنگ سرتیپ نیا: تعداد بسیار کمی دراین شهرستان هستند که امنیت را ازمردم سلب کرده اند که عمدتا افرادکارتون خواب یا معتاد هستند، من به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در پیشگاه رسانه اسلام آبادغرب متعهد می شوم ظرف کمتر از 72 ساعت این افراد شناسایی و دستگیر کنم اما باید یک ارگان،مرجع،سازمان یا جایی مسئولیت نگهداری از این افراد را به عهده بگیرند.

خواسته من از رسانه، ادارات و سازمان های که دراین ارتباط خود را مسئول می دانند این است که واقعا آستین بالا بزنند وشعار ندهند تا بتوانیم این مخلان نظم را شناسائی و نگهداری کنیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =