تسنیم نوشت: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: همایش ملی "خانواده، زنان، حمایت‌های اجتماعی، فرصتها و تهدیدها" با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کرمانشاه برگزار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.

​عبدالرضا میرز‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اییان اظهار داشت: همایش ملی خانواده، زنان، حمایت‌های اجتماعی، فرصت‌ها و تهدیدها با هدف بررسی اقدامات اجتماع محور در حمایت روانی ـ اجتماعی در خانواده چهارم آذر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بررسی رویکرد سازمان بهزیستی و حمایت‌های اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی را از دیگر اهداف برگزاری این همایش برشمرد و افزود: در این همایش مقالات برگزیده در حوزه خانواده و زنان معرفی می‌‌‌‌‌‌شوند.

میرزاییان با اشاره به حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مسئولان کشوری در این همایش، عنوان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این همایش، به شور گذاشتن ارائه مدل‌های مداخله‌‌‌‌‌ای، کاربردی و حمایت روانی اجتماعی زنان و بررسی قوانین پیرامون این دو موضوع است.

وی با بیان اینکه مقالات برگزیده در سه کارگاه تخصصی مورد بررسی قرار می‌‌‌گیرد، خاطرنشان کرد: این همایش یک روزه با حضور ده نفر از هیئت‌های علمی در حوزه‌‌های خانواده و زنان و 300 نفر از مدعوین از سایر استان‌ها برگزار می‌‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =